Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Duo
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Duo
Mooi maar een beetje vreemde lip op 1 en 3, is dat licht of wat anders.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hansel Bekijk berichtMooi maar een beetje vreemde lip op 1 en 3, is dat licht of wat anders.
Geen idee..zal er eens op in gaan zoomen.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frankyboy Bekijk berichtga voor de 1e
het lijkt wel of er iets van blauw in het licht (re) zit ?
grt frankGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtyup.. das een blauwe gel Speciaal op de man gericht.
wij in holland smeren zoiets in het haar
grt frank
Comment
-
LOL.. dat is een hittebestendig doorschijnend vel (in alle kleuren te krijgen) dat je voor je lamp houdt/zet/klemt. Wordt veel in de studio's gebruikt om allerlei effecten te maken.
Even een lipcorrectie uitgevoerd Er zat idd een rare donkerrode plek op. Zo beter?
Last edited by MadMax; 19 december 2006, 21:03.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Ze zijn weer mooi! Maar toch weer wat kritiek :
De stoel past er niet bij! Ik dacht bij de tweede dat het een trui was, pas op de derde zat ik dat het een rotanstoel was (maakt de foto wat onrustig).
De blik van hem is weer het beste.
De eerste foto vind ik het best: de uitdrukkingen komen hier het meest overeen en de stoel is niet zichtbaar.Op een gave huid kun je niet scherpstellen
Simpele albumpjes
Comment
-
jah, madmax ...de rotanstoel wegklonen en hem een wit hemd aandoen in PS zal wat moeilijker zijn zeker.... .....ik vind het super schoon hoor , het blauwe licht heb ik ook al in films gezien en soms staat er nog een rode gel aan de andere kant....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Da Slave Bekijk berichtjah, madmax ...de rotanstoel wegklonen en hem een wit hemd aandoen in PS zal wat moeilijker zijn zeker.... .....ik vind het super schoon hoor , het blauwe licht heb ik ook al in films gezien en soms staat er nog een rode gel aan de andere kant....
thnx allemaal
Klopt. Met die gels kan je heftige dingen doen
Tja.. ze zijn er nu niet meer dus hemd en rotanstoel kan ik niet wegtoveren. Ik zal er de volgende keer rekening mee houden.
Ps.. het was een proef en het was ook geen koppeltje hoor Zijn 2 heel goede vrienden van elkaar.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
wel mooi, maar vind het licht op het overhemd niet lekker vallen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Je foto's hebben een "Bond" achtig sfeertje, niet verkeerd dus. Een van je lampen schittert echter vervelend op de mond van het meisje - het kan ook je flitser zijn. Foto 2 is veruit de beste; de dame wordt een vamp en de man wordt onze goede oude "James".
Een storend element is de stoel. Een stukje dat je in de shoot niet nodig hebt.
Maar best wel leuke platenEen foto is slechts een deel van een seconde
Een grote 4kante kist en een olifant om het apparaat te torsen......
Comment
-
Prachtig !!! Vooral de expressie op die gezichten is héééél speciaal.
Meestal wordt er gelachen en waarom lachen ze dan.
Wat mij een beetje stoort is het hemd van de man : een beetje te opvallend.
Ik had dat liever iets in een zwart-grijze tint zodat alle aandacht naar de personen gaat.
Overigens een mooi vrouwelijk model.
Proficiat
Comment
Comment