Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
zéér mooi ; voor mij persoonlijk krijgen deze foto's nog een extra meerwaarde doordat het "snapshots" zijn. Je zou verwachten dat dit resultaat enkel in de studio te halen valt ... en ik heb een voorkeur voor NIET geposeerde foto's !
écht knap ! (én dat het een schoon kind is ; moet dat nog gezegd ?)
Het meisje zou eens moeten weten hoe heel BD naar haar smacht.......
Don't count me in. Misschien best dat ze het maar niet weet, want wat zou ze moeten denken...? 't Valt me echt op dat er hier precies een hoop vrouwgeile venten zitten...
Wat de foto's betreft: mooi zacht licht en mooi gezien de omstandigheden. 'k mis echter wel wat scherpte.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Don't count me in. Misschien best dat ze het maar niet weet, want wat zou ze moeten denken...? 't Valt me echt op dat er hier precies een hoop vrouwgeile venten zitten...
Wat de foto's betreft: mooi zacht licht en mooi gezien de omstandigheden. 'k mis echter wel wat scherpte.
Nee, zeker niet, maar aan sommige reacties te lezen zijn er hier blijkbaar bij die dringend eens van de grond moeten komen... Heel vaak komt de fotografie hier op een tweede plaats, als die zelfs ter sprake komt
Comment