Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Vanaf nu zijn we saamp'jes" - of zoiets

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: "Vanaf nu zijn we saamp'jes" - of zoiets

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    koppies staan er goed op hoor, jasje van meneer loopt wat dicht.
    grt,bouk.
    Is dat dan erg? Dat stuk is toch niet belangrijk genoeg om gedetailleerd op de plaat te krijgen? Sterker nog, dit is bewust gedaan door gebruik te maken van een lichte vorm van vignetering achteraf. Gewoon om alle aandacht op de gezichten te leggen zonder dat je direct een 'klassiek paspartout' krijgt.
    Maar... smaken kunnen nu eenmaal verschillen.

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
    Héél mooi, je hebt er een wat mysterieuze toets aan gegeven, nét alsof ze ergens in een jungle staan. Love it!
    Het was ook een jungle... in het klein. Een dierenopvangpark, waar ze een kleine "Burgers Bush" hebben gecreeerd.
    Goed opgemerkt

Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
    ik vind persoonlijk de huidtinten wat te koud, maar dat kan aan mijn monitor of aan mijn karakter liggen
    Dat is veroorzaakt door de opname lichtelijk te desatureren. Ik mag dat graag zien, maar niet iedereen hoeft dit mooi te vinden. Wees gerust, het ligt niet aan je monitor (of stemming )

Mijn dank aan iedereen voor de reacties. Ik ben er stiekem wel trots op. Zal ik er nog eentje van de bruid alleen laten zien?
    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

Comment

ik denk dat die 2 heel content gaan zijn met die foto.

enig min puntje is dat je hier en daar de harde lijnen van de bewerking nog ziet. Maar soit.
      --
      Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
        Zal ik er nog eentje van de bruid alleen laten zien?
        Omdat je het zo mooi vraagt: jaaaaaaa
        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Working...
        X