Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een mannetje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een mannetje

Nou ja.. mannetje Was best een grote kerel hehehe.

Het vriendje van de kerstvrouw was ook mee en wilde eerst niet op de foto. Toen hij zag dat het wel lekker ging met zijn vrouw, wilde hij toch wat plaatjes voor zijn website. Hij is een soort DJ, vandaar dat ik de koptelefoon wel leuk vond.

Mijn eerste mannelijke model voor de camera in de studio en dat is toch HEEL wat anders dan een vrouw fotograferen. Heel vreemd om te doen, maar wel leuk.

Graag op- of aanmerkingen.

Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Een mannetje

Ik vind ze goed. En 3 de beste.

Maar ik zie wel liever zijn vrouw .
    I put the sexy in dyslexia

Comment

MadMax goes Male ... waar gaat dat eindigen ... ... hele cleane platen ... goed belicht ... klasse compo's ... hij heeft zo'n mini-mini-glimlachje ... dat had mss iets 'stoerder & directer' mogen zijn ... of dat net niet ... hij straalt precies een tikkeltje onzekerheid uit ... maar ja ... mij moeten ze niet vragen om aan de andere kant van een lens te gaan staan ... dus
      Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
        MadMax goes Male ... waar gaat dat eindigen ... ... hele cleane platen ... goed belicht ... klasse compo's ... hij heeft zo'n mini-mini-glimlachje ... dat had mss iets 'stoerder & directer' mogen zijn ... of dat net niet ... hij straalt precies een tikkeltje onzekerheid uit ... maar ja ... mij moeten ze niet vragen om aan de andere kant van een lens te gaan staan ... dus
        Voor mij is het ook nog nieuw dit. Maar als Porochelt female kan gaan....kan Max male gaan hehehe.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Voor mij is het ook nog nieuw dit. Maar als Porochelt female kan gaan....kan Max male gaan hehehe.
          ... just go for it & have fun ...
          Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
            <KNIP>maar ja ... mij moeten ze niet vragen om aan de andere kant van een lens te gaan staan ... dus
            Dacht ik dus eerst ook en eigenlijk valt het best wel mee heb het nu meerdere keren gedaan en je leert er veel van

De 3e voor mij de beste

Gr. X.

Comment

En ik vind de tweede het mooist!

Grtz,Fabienne
              Als je een paard iets leert met geschreeuw, zal het nooit naar je gefluister luisteren.
              BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
              The name of the game is to fill the frame!
              http://Fabke.fotopic.net

Comment

mooie reeks, ga voor de tweede opname, bij de eerste vind ik de belichting te veel van de linkerkant komen.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

jah, lap...moet je nog net voor ik slapen ga nog zeggen dat de kerstvrouw al een vriendje heeft.....
                  schoon fotos trouwens, al is het mijn type niet.....

Comment

Licht zit heel goed voor dit portret

Comment

In de eerste foto vind ik persoonlijk zij linker gezichtshelft iets teveel in de schaduw.

En het stoort me niet, maar het viel me wel op. Zijn kapsel is telkens afgesneden.

Mooie foto's wel.
                      PS. Ik wou dat ik het kon

Comment

MadMax gaat vreemd!!! Ik zit net bij de buren te verkondigen dat ik foto's van mannen gemaakt door fotografen die het normaal met vrouwen doen zelden mooi vind. (Ik ken één uitzondering maar van die fotograaf vind ik de vrouwen foto's ronduit afschuwelijk).

Hier is dus een uitzondering. Maar heb je ook foto's waar hij er van top tot teen op staat?

De eerste is krachtig.
                        De tweede evenwichtig, mooie blik, ook leuk met de koptelefoon.
                        Wel jammer dat je wat van zijn oor afgesnoept hebt; beter geen oor dan een half oor.
                        De derde is wat ongemakkelijk, op de een of andere manier zijn de verhoudingen niet in orde.

(Overigens als ik vreemd ga is dat ook altijd met de vriendinnen van de modellen, misschien dat binnenkort de kerstman op bezoek komt).
                        Op een gave huid kun je niet scherpstellen
                        Simpele albumpjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eentonig Bekijk bericht
                          In de eerste foto vind ik persoonlijk zij linker gezichtshelft iets teveel in de schaduw.

En het stoort me niet, maar het viel me wel op. Zijn kapsel is telkens afgesneden.

Mooie foto's wel.
                          Thnx folks.

Schaduw aan rechterkant van gezicht is bewust voor gekozen in de 2 plaatjes (of het mooi is of niet, is uiteraard smaak)

Kapsel afgesneden is een keuze van compositie en is bij portretfotografie heel normaal. (maar ook dit is voor de kijker een kwestie van persoonlijke voorkeur)
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Een ware stijlbreuk in de keuze van model ... maar niet in de manier van vastleggen, maw nog steeds loepzuivere mooi afgewerkte plaatjes.
                            Voor mij de 2e
                            My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porochelt Bekijk bericht
                              MadMax gaat vreemd!!! Ik zit net bij de buren te verkondigen dat ik foto's van mannen gemaakt door fotografen die het normaal met vrouwen doen zelden mooi vind. (Ik ken één uitzondering maar van die fotograaf vind ik de vrouwen foto's ronduit afschuwelijk).

Hier is dus een uitzondering. Maar heb je ook foto's waar hij er van top tot teen op staat?

De eerste is krachtig.
                              De tweede evenwichtig, mooie blik, ook leuk met de koptelefoon.
                              Wel jammer dat je wat van zijn oor afgesnoept hebt; beter geen oor dan een half oor.
                              De derde is wat ongemakkelijk, op de een of andere manier zijn de verhoudingen niet in orde.

(Overigens als ik vreemd ga is dat ook altijd met de vriendinnen van de modellen, misschien dat binnenkort de kerstman op bezoek komt).
                              thnx allemaal

Lol@porochelt... ik las het ja. Hahahaha. Ik dacht al.. wat zal hij op deze gaan zeggen.
                              Maar deze shoot was echt totaal ongepland, (zie gerafelde mouw met gaten.) Die moest ik even shoppen.
                              Ik moet dit meer gaan doen en heb zondag nog een mannetje in de studio. Best een uitdaging vind ik.
                              Zal de tips meenemen.
                              Nee, ik heb geen full length geschoten want hij wilde wat portretten voor zijn site.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                              X