Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt voor jullie reacties... ik zal de foto eens hersnijden zoals jullie suggereren... update volgt dus
Ter verduidelijking van de titel: Een Limnade is een Naiade, oftewel een Griekse waternymphe... er zijn verschillende Naiades, maar de Limnade heerst over het meer terwijl de poteamiden en de oceaniden (bv) respectievelijk over rivieren en zeeën waakten...
Ter verduidelijking van de titel: Een Limnade is een Naiade, oftewel een Griekse waternymphe... er zijn verschillende Naiades, maar de Limnade heerst over het meer terwijl de poteamiden en de oceaniden (bv) respectievelijk over rivieren en zeeën waakten...
Allee mannen dat jullie dat niet wisten
Ik zou er eerder rechts een stukje afdoen, als ik er al iets zou afdoen, maar rechts valt het wel erg donker uit, maar misschien draagt dat net bij aan de sfeer van de foto
De nymphe hoeft absoluut niet in een 'sterk punt' te staan imho want ze zal waar dan ook in beeld de aandacht trekken, ze heeft absoluut geen nood aan die 1/3e 2/3e regel
... klopt helemaal ... ken er alles van ... kan ook geschreven worden als najade ... tis een heerlijke plaat
Heerlijk, klasse. Voor mij snede nummer 2. Als we dan toch kritiek moeten geven: jammer van de bladeren in het water op de voorgrond en wat meer licht, of ergens een lichtbron/zon had leuk geweest, maar je kan natuurlijk niet alles willen, niet.
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Comment