Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bart in de herhaling
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Bart in de herhaling
de setting van de eerste het mooiste.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Schoon foto's.
Comment
-
Ik vind de pose van 1 prachtig, heeft iets dromerigs.
Jij schoot toch intussen ook in de studio?
Ik heb hier een DVD waar een man geschoten wordt met 2x rimlights (van achteren dus), en opgelicht met een goudreflector van voren. Dat is heel mooi omdat dan alle schaduwen van de torso zo heerlijk naar voren komen.
Misschien ook eens leuk om te proberen en wat variatie in licht te creeeren.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
Ik heb hier een DVD waar een man geschoten wordt met 2x rimlights (van achteren dus),....een snufmovie ? da's illegaal
Vind de eerste de beste, z/w komt hier beter tot zijn recht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichteen snufmovie ? da's illegaal
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtIk vind de pose van 1 prachtig, heeft iets dromerigs.
Jij schoot toch intussen ook in de studio?
Ik heb hier een DVD waar een man geschoten wordt met 2x rimlights (van achteren dus), en opgelicht met een goudreflector van voren. Dat is heel mooi omdat dan alle schaduwen van de torso zo heerlijk naar voren komen.
Misschien ook eens leuk om te proberen en wat variatie in licht te creeeren.Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichteen snufmovie ? da's illegaal
Maar bedankt voor de tip. Ik geloof niet dat de de modellen waarmee ik nu afspraken mee heb daar echt geschikt voor zijn, maar ik ga het zeker uit proberen.
Verder ieder bedankt voor de reactiesOp een gave huid kun je niet scherpstellen
Simpele albumpjes
Comment
Comment