Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mooie foto!... wat zijn dat voor vruchten? Lijken wel aardappelen aan een tros
dit is "long kong" of een variant "lang saat" ...de laatste is moeilijker te pellen.... het is fruit die sterk gelijkt op linchee.....ik ben nu trouwens long kong aan het eten .....
foto is mooie straatfotografie, mooie kleuren en vooral eens een goeie achtergrond want gewoonlijk heb je wat krotten, een bende volk, een hoop auto's in oranje of groen.....
MadMax ik kan wel een beetje shoppen maar hoe heb je dat zo mooi gedaan? Knap hoor
Stukjes uit de foto geknipt, afdekken, vervormen, pasmaken, overtollig materiaal weg stuffen, op kleur brengen.
Dat is het zo’n beetje.
Vind je de foto nu beter geworden? (zonder plastic)
Hoewel je dat zakje héél goed weggeshopt hebt, had het voor mij niet nodig geweest.
Maar zoals Triker voorsteld, had dit mogelijk een nog boeiender foto kunnen opleveren ivm haar gelaatsuitdrukking.
Comment