Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto!
Persoonlijk zou ik de rechter- (linker- voor ons) kant van het gezicht (het rechtse oor + haar errond) meer kontrast geven. Is-ie nóg beter.
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.
Mijn echtgenote moest een recente representatieve foto hebben voor een brochure op het werk. Deze zat in de reeks en vond ik wel leuk.
@mad max : die halo heb ik gecreëerd door de achtergrond een verloop te geven, ben een halo-fan
@jr52 : het is en blijft een bewerking, maar als dit overbewerkt is zou ik toch de playboy maar eens kopen Maar gelukkig verschillen smaken en vind ik dat alles al wel eens kan....
Die tut heb ik verzameld uit div bladen/boekjes. Toen heb ik hem voor BD geprobeerd op een simpele manier op net net te zetten omdat ik vaak de vraag kreeg hoe ik mijn foto's bewerkte.
Maar ik heb de techniek niet bedacht hoor hahaha. (was het maar waar )
Veel en veel te gevaarlijke vraag
Viel me alleen op dat ze hier 8,6 jaar jonger overkomt dan ik mij herinner uit vroegere foto's
Mondhoekvervorming zie ik niet eigenlijk, maar wel alsof er met een brush is overgeweest, of alsof de lippenstift zéér onvolledig is aangebracht. Het blijft dus een raadsel
Veel en veel te gevaarlijke vraag
Viel me alleen op dat ze hier 8,6 jaar jonger overkomt dan ik mij herinner uit vroegere foto's
Mondhoekvervorming zie ik niet eigenlijk, maar wel alsof er met een brush is overgeweest, of alsof de lippenstift zéér onvolledig is aangebracht. Het blijft dus een raadsel
Comment