Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Model camera : EOS 5D (camera van Erik gebruikt)
exposure : 1 seconde (model moest dus echt wel stil liggen )
FL : 29mm
diafragma : f/7.1
ISO : 200
Belichting : Enkel modelling light.
In een softbox heb je een licht in de box zitten die continue brandt en is om te kunnen focussen. Als je vervolgens de flits niet laat afgaan is dat dus het enige licht dat je gebruikt. Ha dat licht er niet opgezeten had ik nooit kunnen focussen want je kent die studio ... die is pikkedonker .
(tenminste dat is wat ik ervan onthouden heb )
Gr. X.
Edit: Erik fluisterde me nog even toe dat het ook (hoofdzakelijk dus) om te zien is hoe het licht valt, dat is waar ook , hm toch beter mijn lessen leren
sereen en smaakvol gebracht...
goed gespeeld met het model ...én het licht
de drapering van het kleed linksonder is ook heel mooi !
dat kleed langs rechterzijde had voor nog sterker beeld
wat minder vlak ...of zelf gewoon weg gemogen
Pose met mooie driehoekige structuur die m.i. sterker zou zijn
als beeld langs rechts en onder korter bijgesneden worden
18+ in titel lijkt mij totaal overbodig als je werk ...de blote-madammen-fotografie overstijgt
Mooie opname en mooi zacht licht. Ik zou 'iets' in het rechtervlak geplaatst hebben mss omdat het nu nogal een groot zwart vlak is.
En ook dat stukje stof juist naast haar had ik weggemoffeld.
Voor de rest wel mooi, het model mag echt tevreden zijn van haar foto!
Heel mooi gedaan, echt puur en zuivere studiofotografie.
Naakt zoals ik het graag zie: zwart/wit, estetisch goed gebracht en subtiel en tactisch met de doek gespeeld.
Denk dat de curve nog ietsje lichter mag, zodat het contrast ook nog wat pittiger wordt.
Mag van mij de HOF in ...
Comment