Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sofie's haar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sofie's haar

Hier een foto van mijn vriendin gisteren toevallig genomen net voor het galabal . Wat jammer van de achtergrond en de schaduw, dat wel

en nog ééntje

deze is lichtelijk bewerkt met picasa, daar ik ps niet heb
    Last edited by ThEScReW; 26 november 2006, 14:42.
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Re: Sofie's haar

Sorry, deze vind ik minder. Eerste foto heeft iewat waarde omdat je op een leuk moment hebt afgedrukt, maar 't is platgeflitst, overal flitsschaduwen en geen dieptewerking door te grote DOF.

2de foto, zelfde flitsverhaal & DOF verhaal, foto staat eveneens "scheef"

Trouwens iets heel raar aan de hand met de kleuren op 2. Het jasje verandert van kleur, dacht eerst dat dit de stof was, maar onder de nek gaat de huidskleur over naar een heel rare tint.

Je hebt een mooi toestel, veel oefenen en op het forum zitten, en je komt er wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TonioRoffo Bekijk bericht
      Trouwens iets heel raar aan de hand met de kleuren op 2. Het jasje verandert van kleur, dacht eerst dat dit de stof was, maar onder de nek gaat de huidskleur over naar een heel rare tint.

Je hebt een mooi toestel, veel oefenen en op het forum zitten, en je komt er wel
      Idd oet heel veel leren. Tja die tweede foto is misschien wat mislukt in grijze tinten gezet rond het hoofd met picasa ge***** Ik zet ff de niet grijzee foto online nu ! en wat uitegrecht ook nog
      Last edited by ThEScReW; 26 november 2006, 14:44.
      Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
      http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

hintje die ik ook kreeg,
        zet ze eerst eens op fotdiscussie voor je ze bij showcase zet...
        bespaart je veel slechte commentaar.

moet wel toegeven dat die eerste foto leuk shot is,
        opt juiste moment ezo ;-)
        Nog steeds, Nikon D50

Comment

Working...
        X