Hier kijk ik dus met open mond naar he . . . . je zou er stil van worden, prachtig werk Frank . . . topklasse . . . . die eerste vind ik echt subliem!!!
Toch ben ik altijd nieuwsgierig hoe die foto's er uit zien vooraleer ze bewerkt zijn met photoshop. . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
In DIT geval is er flink wat PS aan te pas gekomen.
Maar voornamelijk op de huid en haar.
Het haar pluisde nogal en in het gezicht heb ik dat weggewerkt.
De belichting van foto 2 moet moeilijk geweest zijn . . . maar meesterlijk uitgevoerd . . . 't moet een lust voor het oog zijn om deze foto op A3 of zelfs A2 formaat te kunnen bekijken.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
heel mooie fotos en heel mooi model, maar ik had ze toch liever ietsje meer naturel gezien. Ik vind de huid nogal plastiekerig i.p.v. zacht, zoals in je andere fotos. (mss met opzet gedaan?)
Voor mij dus een beetje minder airbrush, 'k vind deze niet zo subliem als je andere fotos (die om groen van jaloezie te worden zijn )
tja frank erg mooi hoor allemaal,(maar we verwachten niet anders van jou ondertussen) en die nabewerking toch
misschien net iets "te" maar ja wie ben ik he om dat te zeggen.....
Comment