Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Merci hé bouk. Toch altijd blij dat iemand reageert
Dat van die BH in de derde. Je hebt gelijk. Ik heb de oefening eens opnieuw gedaan en die BH donkerder gemaakt. Is veel beter. Merci voor de hint.
no 1 is geweldig dynamisch. Altijd lekker als de haren zo mooi wapperen. Is een kunst trouwens om dat op het perfecte moment vast te leggen.
Dus een toppertje voor mij.
bij de 3de zou ik op het detail van de bh letten, en haar minder met de kledij laten spelen en meer contact zoeken met camera
bij de 2de zou ik de achtegrond ofwel volledig, ofwel niet er uit 'blowen' ipv gedeeltelijk.Door het grote contrast aan de broekspijpen lijkt het ook of ze een natte broek aan heeft.
Comment