(Voor onze Noordhollandse vrienden : voor de tap, of zoiets )
Pure candidjes, geen tijd voor kadrage, belichting en dergelijke en daarmee ook met hun onvolkomenheden zoals de kale knikker die reflecteert maar ook met hun charmes.
Ze hadden me gevraagd om de klassieke dingen vast te leggen bij een klassementsuitreiking van de plaatselijke atletiekclub, speech van de voorzitter, de prijsuitreiking, de schepen van sport, enfin ge kent dat wel.
Na afloop van het officiële gedeelte, als iedereen al platgeflitst was ( )
ben ik me dan wat gaan amuseren aan de toog met een 50mm lensje. Door het uitblijven van het geflits (en door het gevorderde uur) hadden de meesten er geen erg in dat ze effe het onderwerp uitmaakten van een candidje. Alleen moest het wel heel snel gaan door het feit dat je met de 50mm behoorlijk dicht moet kunnen komen.
Geen studiowerk natuurlijk, maar toch een goed idee wat je met een 50 mm lensje kunt bereiken.
(F2.0 - 1/60" tot 1/100" en ISO's tss de 1400 en 1600-niet geflitst)
Pure candidjes, geen tijd voor kadrage, belichting en dergelijke en daarmee ook met hun onvolkomenheden zoals de kale knikker die reflecteert maar ook met hun charmes.
Ze hadden me gevraagd om de klassieke dingen vast te leggen bij een klassementsuitreiking van de plaatselijke atletiekclub, speech van de voorzitter, de prijsuitreiking, de schepen van sport, enfin ge kent dat wel.
Na afloop van het officiële gedeelte, als iedereen al platgeflitst was ( )
ben ik me dan wat gaan amuseren aan de toog met een 50mm lensje. Door het uitblijven van het geflits (en door het gevorderde uur) hadden de meesten er geen erg in dat ze effe het onderwerp uitmaakten van een candidje. Alleen moest het wel heel snel gaan door het feit dat je met de 50mm behoorlijk dicht moet kunnen komen.
Geen studiowerk natuurlijk, maar toch een goed idee wat je met een 50 mm lensje kunt bereiken.
(F2.0 - 1/60" tot 1/100" en ISO's tss de 1400 en 1600-niet geflitst)
Comment