Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oh sole mio.....
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Oh sole mio.....
Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk berichtI love the make-up!!!!!!!!!!!!!!!!
Fantastisch!!!
En de foto is ook ok
Heb je een mooi portretje met deze make-up?
uhuh.. maar die moet ik nog uitwerken. Zie pb.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
mooi van kleur en goed scherp en een mooie mike.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Technisch kan ik er niks op aanmerken, maar het concept is té naar mijn smaak.Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk berichtTechnisch kan ik er niks op aanmerken, maar het concept is té naar mijn smaak.
Mag ik ook weten wat er te aan is? Zodat ik daar de volgende keer rekening mee kan houden (of niet natuurlijk hahaha)
Ik wilde wat dynamische foto's maken op een witte achtergrond en alleen poseren vond ik niet je van het. Met de mic en koptelefoon en de muziek keihard ging ze lekker haar gangGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtTHnx allemaal.
Mag ik ook weten wat er te aan is? Zodat ik daar de volgende keer rekening mee kan houden (of niet natuurlijk hahaha)
Ik wilde wat dynamische foto's maken op een witte achtergrond en alleen poseren vond ik niet je van het. Met de mic en koptelefoon en de muziek keihard ging ze lekker haar gang
Is het de pose met die micro of zijn het die handschoenen met die sjaal ?
Er is iets wat de foto té gemaakt maakt.
Natuurlijk weet ik ook wel dat het een "opzet " is. Er is iets dat de foto té maakt. Ik weet alleen nog niet watMijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk berichtIk kan niet echt zeggen dat of dat.
Natuurlijk weet ik ook wel dat het een "opzet " is. Er is iets dat de foto té maakt. Ik weet alleen nog niet wat
Maar ik keek daar ook helemaal niet naar bij deze foto. Ik keek meer naar de eerste keer een visagist en die mooie belichting die ik in mijn nieuwe ruimte heb hahaha.
Kan best zijn dat ie te gemaakt is. Geen idee. Ik vond het een heel mooi plaatje
Bedankt voor je visie!Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk berichtIk kan niet echt zeggen dat of dat.
Natuurlijk weet ik ook wel dat het een "opzet " is. Er is iets dat de foto té maakt. Ik weet alleen nog niet wat
fijne foto, maar ik vind haar pose niet passen bij haar mimiek.
eigenlijk vind ik dit niet de juiste mimiek voor deze foto ... algemeen.
[but that's just my opinion]
mm
Comment
-
-
-
nee, slaaf,
da bedoel ik niet!
mm
Comment
-
Fijn.. meisje is 17, gelovig .. nu maar hopen dat ze dit niet leest. Of haar oudersGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment