Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naughty glamour

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Naughty glamour

Weer 3 knappe foto's.
    Je levert mooie plaatjes af.

Je ziet waarvoor een extra dagje verlof in het midden van de week goed voor is.

hesy.be
    BD0319BE

Comment

Heel mooi, maar bij de 3 had ik toch het hoofd volledig erop gezet.

Comment

Eerst moet ik zeggen dat foto-technisch niet op de foto's is aan te merken en het model super knap is vandaar de ongeloofelijk goede kritiek.
        Ik vind het zoals eerder vermeld jammer dat in foto 3 de ogen een andere kleur hebben wat onnatuurlijk over komt. Tevens vind ik enkel ik foto 1 echt het ondeugende (naughty) terug in de foto, bij 2 is dit middelmatig en bij 3 is het alsof er plots een vrachtwagen het model omver zal rijden als je begrijpt.
        Ik weet het maar in de studio heb je alles onder controle dus perfectie.
        Maar toch proficiat.
        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

OK. Naar boven gescrolled. Naar beneden. Commentaar gelezen. Weer naar boven... Weer naar beneden !
          De 3 foto;s staan op zich vind ik. Ik wil niet kiezen. Alledrie hun sterke punten. Eigenlijk had ik maar 1 bedinking die onmiddellijk bij mij opkwam toen ik de foto's zag : "botox gehalte" is nogal hoog. Maar als ik het op een andere monitor bekijk vind ik dan weer van niet.
          Enfin, ik ben lang blijven stilstaan bij die platen, wat wil zeggen chapeau !!!
          natwork.be

Comment

Allemaal knap gedaan en in beeld gebracht Tom. Mijn voorkeur gaat toch uit naar nr. 3 ( persoonlijk )

1 klein tipje: in foto 2, werk eens die veeg schmink werk op rand van linkercup BH
            Groeten, Gino
            http://www.e-designstudio.be

Comment

erg mooi niks op aan te merken !
              Kim is wel een erg knap modelletje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                tijdje geleden,
                maar prachtige platen!
                3 is mijn favoriet

mm
                idd tijdje geleden, ik herinner me die super sexy aziatische meid op het belgische strand....jammer genoeg maar 1 post van gezien....

voor mij ook nr. 3 de leukste foto.....

Comment

Nummer drie is in't algemeen de mooiste, hoewel ik de gezichtexpressie op foto 1 wel ongelofelijk geslaagd vind. Combineer de gezichtsexpressie van 1 en de pose, belichting en het semi-doorzichtige jurkje van 3 en je hebt de ultieme foto. ;-)
                  http://www.dennisclaes.be

Comment

nr 2 en dan 3 mooi hoor

grt frank

Comment

3de voor mij
                      knappe foto's

maar volgens mij is het moeilijk om van haar slechte foto's te maken
                      Canon R | Leica Q
                      EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
                      Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
                      [/COLOR]

Comment

Mooie foto's, nr 3 krijgt ook mijn voorkeur, al had ik hem keer willen zien in een wat donkere situatie... Dus minder licht.... Denk dat het nog sensueler zou worden.... Hard to explain!

Comment

Foto 3 hier ook favoriet door de pose, het licht en de onzettend mooie blik in haar ogen.
                          Foto 1 is ook een mooie. Foto 2 vind ik net wat minder.
                          Die straalt nogal hierrrrrrkomen uit zeg maar, en dan niet op hetzelfde niveau als de andere 2 foto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichielBrugge Bekijk bericht

maar volgens mij is het moeilijk om van haar slechte foto's te maken
                            INderdaad, dat is moeilijk en toch ken ik personen die moeiteloos hierin slagen ... , dit terzijde gelaten.....

Drie krachtige foto's waarvan mijn volgorde van voorkeur: 3 / 1 / 2.
                            "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Working...
                            X