Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
#1 kijkt het model wat onwennig en stoort de zoom van het gordijntje
#2 is de beste. Mooie sexy pose en de kleuromzetting geeft net dat speciale sfeertje
#3 ogen van het model zijn precies wat flauwtjes. Een strijkijzer meenemen om de kreuken uit het gordijntje te doen.
#1 kijkt het model wat onwennig en stoort de zoom van het gordijntje
#2 is de beste. Mooie sexy pose en de kleuromzetting geeft net dat speciale sfeertje
#3 ogen van het model zijn precies wat flauwtjes. Een strijkijzer meenemen om de kreuken uit het gordijntje te doen.
Hellemaal mee eens, en foto 1 toont onscherp en ook ruis.
Nr 1 moet ik nog eens bekijken, de originele is wel scherper. Ik vond de blik wel wat speciaal hebben...
Nr 2 vind ik zelf ook de beste van deze serie, zeker met die crossprocessing
Nr 3 was eens een experimentje dat, vind ik, redelijk meegevallen is, alleen wat spijtig van de ogen.
Comment