Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anna

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Anna

    Een paar van vandaag, geschoten tussen de bedrijven door

    1.


    2.


    3.


    MvrGr.
    Frank
    http://www.frankdoorhof.com

  • #2
    Re: Anna

    Bij nr 1 & 2 krijg ik het warm vanbinnen. Voor mij is dit je betere werk.
    http://www.arnesmeets.tk

    Comment


    • #3
      Re: Anna

      Dit lijkt me te professioneel, maar toch leuk.
      Canon spul

      Comment


      • #4
        Re: Anna

        Die eerste vind ik heel mooi...

        Comment


        • #5
          Re: Anna

          Het is maar tussen de bedrijven door …………….zegt ie !!!!
          Ik kom ze zo niet tegen tussen door.

          Vind ze dus erg mooi, idd heerlijk warm voorkeur nr 1

          Grt frank

          Comment


          • #6
            Re: Anna

            De expressie van no1 vind ik geweldig. "het is over en uit"

            Maar toch ga ik voor plaatje no3.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Anna

              Ben even niet mee..... bedrijven Is het een toneelstuk of zo
              Mooie foto's, zeer profi

              Comment


              • #8
                Re: Anna

                KNAP !

                Alle 3 leuk... ruimte en licht!
                Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

                Comment


                • #9
                  Re: Anna

                  Wat is TE professoineel ??

                  Tussen de bedrijven door zal ik wat uitleggen.
                  Deze foto's zijn door mij genomen bij de glamour workshop van vandaag, maw het zijn de voorbeeld foto's die ik zelf snel tussendoor neem om de scenes uit te leggen aan de studenten.

                  Dus niet echt een sessie.
                  http://www.frankdoorhof.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Anna

                    Ben even je site gaan bekijken en sta perplex van je organisatie.
                    Lijkt mij uitermate prof geregeld en tot in de kleinste details uitgebouwd.
                    Je jegt de lat wel zeer hoog en kunt als voorbeeld gesteld worden, hier op het forum, hoe het studiowerk moet aangepakt worden. Ik vrees evenwel dat dit voor de meesten wel een utopie zal blijven, gezien zij het met bescheidener middelen, personeel en technische background moeten stellen.
                    De beoordeling van je werk vraagt hier wel een dieper en ruimer benadering, daar in deze omstandigheden geen missers tolereerbaar zijn.
                    Succes!

                    Henri
                    lidnummer: BD0435BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Anna

                      Hummm,
                      Ik denk dat je het verkeerd inschat.

                      Ik heb geen personeel en run alles alleen.
                      Ik leg de lat zeer zeker hoog maar alleen voor mezelf, mensen die me wat vragen krijgen ALTIJD antwoord.
                      Ik ben nog niet heel lang bezig met model fotografie (wel met fotografie en beeld), dus ik ben elke dag nog aan het bijleren, alleen gaat het misschien hier iets sneller dan bij andere, en daarom dat mensen ook altijd alles kunnen vragen.

                      TE professioneel bestaat niet, ik vind dat elke amateur, professional of hobbyist bij elke sessie moet proberen eruit te halen wat erin zit, en dan zul je elke sessie groeien, dit niveau is dan in principe voor iedereen haalbaar, er is niets voodoo aan, alleen puur doorzetten. En een beetje inzicht
                      http://www.frankdoorhof.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Anna

                        Als jij dat alleen aankan dan ben jij superman. Opgelet voor te zware lasten want die kunnen anders negatief gaan werken.
                        Met personeel bedoel ik wel mensen die indirect meewerken aan de foto zoals visagie, kapster, kledij, props, e.d. Ik vermoed dat je ook nog op een helpende hand kunt rekenen i.v.m. publiciteit, site- en computerwerk, public relations, model for a day, verloving, zwangerschap, baby/kinder, portret, bijzondere gebeurtenissen of huwelijks fotografie, fotografie workshop, model training, retouching, en nog veel meer.
                        In elk geval moet ik bekennen dat ik je werk, met of zonder steun, met veel aandacht bekijk en er heel veel genoegen in terugvin. De kwaliteit staat zeker hoog in je vaandel en ik kan er je beslist veel succes mee toewensen.

                        Henri
                        lidnummer: BD0435BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Anna

                          Frank zijn fotografie staat inderdaad op een erg hoog niveau zonder meer
                          ik ken hem van op dpz en houd zijn site ook erg in de gaten....
                          zijn fotografie valt niet meer onder de noemer "amateur" dit is van proffesioneel niveau
                          en als ik me niet vergis is frank ook een proffesioneel fotograaf.....
                          als het op techniek en belichting aankomt lijkt het wel of frank alles aankan....
                          alleen de keuze van de modellen laat nogal eens te wensen over maar dat zal frank niet altijd zelf in de hand hebben denk ik
                          voor de rest iemand om in de gaten te houden, we kunnen er alleen maar van leren!

                          grtz
                          johnny

                          Comment


                          • #14
                            Re: Anna

                            Als jij foto's als nr 2 niet maakte dan moest ik het zelf gaan doen

                            Dit is de stijl waar ik een groot tekort aan zie, nl het (schijnbaar) letten op de allerkleinste teasing details, dwz allerlei dat je net niet ziet en/of wat inkijk geeft, voor mij bij voorkeur in een (pseudo) real life setting, dus eerder voyeuristischer en niet *zo* bloot.

                            In dit geval: voetzool/inkijk in de schoenen, *net* her begin van de spleetjes van de tenen zien (zeer belangrijk ), inkijk bij de billen, net borsten/tepels niet (helemaal) zien, edm. Voor mij al 4 teaser elementen uit de "Top-10", maar omdat dé blik er niet is en de setting niet intiem genoeg is, ondanks alles geen "desktop" of één waar ik *blijf en blijf* naar kijken.

                            Zo'n paysites die daar echt goed op letten bestaan er nog niet, denk ik...
                            Gelukkig voor mij Mss kan ik eentje opzetten met het materiaal dat je mij aanlevert...?
                            Last edited by maGuy; 5 november 2006, 07:24.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Anna

                              Gewoon klasse, een voorbeeld voor velen
                              Knap model ook.
                              Groeten, Gino
                              http://www.e-designstudio.be

                              Comment

                              Working...
                              X