Re: cold metal, warm smile & something in between ...
Ja, de 3e foto is prachtig van kleur e.d.
De foto suggereert een liggend hoofd van het model.
De haren, maar vooral het langere voorwerp in haar oor, laten zien dat de zwaartekracht hier zijn werk niet doet.
Ik ben zeer benieuwd, waarom de fotograaf er toch voor gekozen heeft om, ondanks dat, zijn foto op deze wijze te presenteren.Ik kan er van leren.
Ik heb zelf de foto 90 gr. gedraaid om te zien welke positie ik het mooist vond. Staande positie vind ik toch mooier.
AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4;Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);
Ik ben zeer benieuwd, waarom de fotograaf er toch voor gekozen heeft om, ondanks dat, zijn foto op deze wijze te presenteren.Ik kan er van leren.
als ik naar Shari (in Cold Metal) keek zoals de foto genomen is dan vond ik dat mooie profiel van haar veel te 'koud' en streng ...
op deze manier krijg je naar mijn gevoel een landschapgevoeleke ... mooie lijnen tegen de zwarte achtergrond die iets zacht hebben ... zo kon ik de tint toch 'koud' maken en is het voor mij in balans ... maar tis niet dat ik daar gigantisch hard over nadenk ... tkomt vooral uit de buik
Re: cold metal, warm smile & something in between ...
Heerlijke foto's. Mooi model en gelukkig zijn de piercings rond haar mond herkenbaar en geen schitterende puntjes licht (zoals ik al eens eerder hier ergens gezien heb) Prachtig.
Tien punten en die laatste terecht in de HOF
Comment