Waarschijnlijk zie jij hier andere foto's dan ik, want low keys kan ik toch nergens bespeuren in dit topic...
Als bij iedere soort foto's al gesproken wordt over low key en high key, dan stel ik mij toch de vragen waartoe terminologie dient...
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Waarschijnlijk zie jij hier andere foto's dan ik, want low keys kan ik toch nergens bespeuren in dit topic...
Als bij iedere soort foto's al gesproken wordt over low key en high key, dan stel ik mij toch de vragen waartoe terminologie dient...
Wijze bewerking, al vind ik de vignettering misschien ietske té...
Ja, daar heb ik inderdaad ook even bij stilgestaan. Er is eigenlijk weinig aan gefoefeld. Het licht kwam binnen langs het plafond via doorzichtige tegels die lopen op 1 dunne lijn van lens naar achtergrond. Het aldus invallend licht liet zich bijgevolg vanzelf zo registreren, met die vrij uit de kluiten gewassen vignettering waar het licht afnam. Ik heb even getwijfeld of ik zou ingrijpen bij de nabewerking, maar uiteindelijk heb ik gekozen om het te laten zoals het uit de camera gerold is.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Comment