... en zonder Photoshop.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonder woorden...
Collapse
X
-
Zonder woorden...
If you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.beLabels: Geen
-
-
Re: Zonder woorden...
enkele woordjes:
pakkend,
ontroerend.
2de meest geslaagde (voor mij).
mm
-
Doe mij maar nummer drie, daar is de emotie beter in te zien dan de tweede, zeker als die foto apart wordt bekeken ipv in deze serie.
Toch geen snoepje afgenomen zoals die Amerikaanse fotografe zeker?Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
-
No3
Nu ben ik echter ontzettend nieuwsgierig hoe je dit zo voor elkaar hebt gekregen. Of was het model idd verdrietig? Dan hoef je natuurlijk niets uit te leggen.
Maar als niet, vind ik dit ontzettend knap geacteerd.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Nu ben ik echter ontzettend nieuwsgierig hoe je dit zo voor elkaar hebt gekregen. Of was het model idd verdrietig? Dan hoef je natuurlijk niets uit te leggen
If you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
Comment
-
kweet niet of echt verdriet (als je het niet in jezelf kan terugvinden) zich zo laat regiseren ...
I guess we all know what it is to be in the dark ...
tis heel mooi en puur in beeld gebracht ...
je tweede ...Scotty... beam me up !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk berichtSofie is inderdaad een actrice. Ze was niet verdrietig op zich maar wist zich wel in haar rol in te leven. Het was eigenlijk een shoot in het kader van een theaterstuk waar ze aan werkt, en het gaat over een meisje met een eetstoornis. We hebben de angst en de depressie proberen vastleggen. 't Was moeilijk kiezen uit de vele beelden, want in feite waren ze allemaal op een manier wel knap geacteerd.
Comment
-
Heel sterke foto's, stuk voor stuk.
Persoonlijk vind ik de 2de de meest geslaagde. Hoewel de derde ook veel potentieel heeft. Bij de eerste mocht er voor mij bovenaan iets meer ruimte.
MichielCanon R | Leica Q
EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes[/COLOR]
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht.... Het was eigenlijk een shoot in het kader van een theaterstuk waar ze aan werkt, en het gaat over een meisje met een eetstoornis. We hebben de angst en de depressie proberen vastleggen. 't Was moeilijk kiezen uit de vele beelden, want in feite waren ze allemaal op een manier wel knap geacteerd.
("just echt" zeggen ze thuis dan .)Jan Akkermans
(BD1097BE)
Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas
Comment
Comment