Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
de eerste vind ik het mooist omdat dat rood en geel leuk contrasteren met de sepia achtergrond. Ik vrees alleen dat de aantrekkingskracht van deze foto's ook voor een goed deel te wijten is aan de foto's op de achtergrond, en ik moet me al sterk vergissen maar die lijken me geen eigen werk (indien wel: amai!)
Misschien nog veel leuker als je één van je eigen foto's eens op posterformaat laat afdrukken en die als achtergrond neemt. Dan moet je juist nog ergens een model vinden dat wat weg heeft van Marilyn Monroe of Grace Kelly of zo
mooi gedaan en zeker de eerste en laatste zeer sterk resultaat maar ik zou ze niet samen tentoonstellen/laten zien want ik heb het gevoel dat je dan wat van de authenticiteit die je er in probeert te brengen verliest.
mvg, robbe
Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
Wait. Look. Feel.
Then shoot ! (David Muench)
Comment