Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn vrouwtje ......voor de zoveelste keer even alleen aan het doorwandelen omdat "manlief" weer zonodig een fotootje moet nemen.
Misschien jammer van die schoudertas.....
Prachtig. En die schoudertas hoort zo. Dan zie je haar billen tenminste niet
Enige dat me enigszins stoort is de zwarte balk op of net onder de horizon. Net alsof je de lucht erin geplakt hebt... Volgens mij heb je daar in ieder geval wat aan gewerkt...
Niet erg (afgezien van die balk) - het maakt de foto mooi
Prachtig. En die schoudertas hoort zo. Dan zie je haar billen tenminste niet
Enige dat me enigszins stoort is de zwarte balk op of net onder de horizon. Net alsof je de lucht erin geplakt hebt... Volgens mij heb je daar in ieder geval wat aan gewerkt...
Niet erg (afgezien van die balk) - het maakt de foto mooi
Aan die horizon heb ik niets bewerkt, foto komt eigenlijk zo uit de camera behalve dan dat ik horizon wat recht gezet heb en die vignetering. Die zwarte balk is er doordat de zee van ondiep(licht blauw) naar diep(donker blauw) gaat ,denk ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Alfie JuniorBekijk bericht
Aan die horizon heb ik niets bewerkt, foto komt eigenlijk zo uit de camera behalve dan dat ik horizon wat recht gezet heb en die vignetering. Die zwarte balk is er doordat de zee van ondiep(licht blauw) naar diep(donker blauw) gaat ,denk ik.
bedankt voor commentaren
Grtz Lenny
Aaaah - nu je het zegt zie ik het ook. Normaliter zie je dit effect sterk wanneer je van grotere hoogte kijkt. Nu weet ik ook dat vanaf een scherend inkijk dit zichtbaar kan worden.
weer wat geleerd.
Comment