Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En toen dacht ik... 'lang geleden dat ik nog eens eentje met tekst op gepost heb hehe'..
In een onbestemd verleden heb ik er mij toe verbonden telkens als ik dat zou doen, ik het origineel zonder tekst er ook bij zou zetten. Zodus bij deze de foto van Sigrid twee keer.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
sylvie,
die tekst met het sierlijke lettertype
is hier ondertyssen je handelsmerk geworden.
bijgevolg vind ik de versie mét logischer.
ik heb ook de indruk dat je die foto reeds
met de tekst in gedachten maakt ... dus.
zonder tekst lijkt me de compositie uit evenwicht.
mm
Maar om een beetje moeilijk te doen, had ik hem graag gehad met tekst maar dan wel zonder die grote S. Die stoort een beetje in haar toch wel mooie gezicht.
Ikke vind het lekker zonder letters mooi. Met letters lijkt het nu net zo'n foto op internet 'die je niet mag gebruiken dus zet ik er een watermerk in'
Ikke vind het lekker zonder letters mooi. Met letters lijkt het nu net zo'n foto op internet 'die je niet mag gebruiken dus zet ik er een watermerk in'
Pff ik blijf quoten... Maar ja, ik ga nie 2x iets zeggen
Wang en oor hadden van mij iets minder licht mogen hebben.
Comment