Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Effe Glamour...
Collapse
X
-
-
Re: Effe Glamour...
Heerlijk
Heb alleen wat moeite met de donkere vlek achter haar lichaam.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
leuke opname, heb wel het idee dat ze ieder moment naar mij toe komt vallen in deze pose.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtJa Madmax, maar als je die (lichte schaduw vlek) weg doet, dan heb je ook
geen diepte en relief meer in de foto vind ik,...alé,mijn gevoel toch!
Groetjes, Daniel
Zat ze op een plexiglas plaat trouwens?Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Wat mij vooral opvalt is dat je haar arm (en in mindere mate haar lichaam) niet zo bewerkt hebt als haar gezicht. Zo past het niet echt bij elkaar.
Comment
-
Wat mij vooral opvalt is dat je haar arm (en in mindere mate haar lichaam) niet zo bewerkt hebt als haar gezicht. Zo past het niet echt bij elkaar.
Op deze foto heb ik absoluut geen selectieve bewerking gedaan,dus zeker haar gelaat meer bewerkt,en haar arm minder....meisje is gewoon zo!
Model heeft in haar gelaat bijna geen sproetjes,maar op haar armen en andere lichaamsdelen wel,...nu is de vraag,moet een model een perfect
gladde huid hebben over gans haar lichaam om te kunnen poseren?
Groetjes, en zeker bedankt voor de reeds gegeven komentaar,
Daniel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtWat jullie hier toch allemaal denken te zien ! ?
Op deze foto heb ik absoluut geen selectieve bewerking gedaan,dus zeker haar gelaat meer bewerkt,en haar arm minder....meisje is gewoon zo!
Model heeft in haar gelaat bijna geen sproetjes,maar op haar armen en andere lichaamsdelen wel,...nu is de vraag,moet een model een perfect
gladde huid hebben over gans haar lichaam om te kunnen poseren?
Groetjes, en zeker bedankt voor de reeds gegeven komentaar,
Daniel
Als je alleen het gezicht opmaakt, en de rest van het lichaam niet, krijg je verschillen in kleur en structuur.
Bij dit soort foto's 'hoort' het hele lichaam aangepakt te worden.
Mja.. ook ik werk zonder MUA (make-up-artist) en doe dat dus ook niet hehehe.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtIk denk dat aerts_bert doelt op de visagie. Kodachrome merkte dit ook al op in een vorige post van iemand, en ik zie het bij mijn eigen foto's ook terug.
Als je alleen het gezicht opmaakt, en de rest van het lichaam niet, krijg je verschillen in kleur en structuur.
Bij dit soort foto's 'hoort' het hele lichaam aangepakt te worden.
Mja.. ook ik werk zonder MUA (make-up-artist) en doe dat dus ook niet hehehe.
En het meisje mag van mij zeker en vast poseren. Ik zou gerust wat meer van haar en van jou willen zien. En een model moet van mij niet perfect mooi zijn, een model moet iets kunnen uitstralen en dat kan dit model wel vind ik.
Alleen vind ik dat er in deze foto een groot verschil is in structuur tussen haar gezicht en arm. En waarschijn ligt het dan aan de MU.
Comment
-
-
Heel mooie foto, beetje muggezifterij: kzou de schouder een beetje naar beneden laten komen. Nu snijden de lijnen van haar schouder de lijnen van haar gezicht.
Comment
-
Mooie foto van een sexy vrouw. Over de houding heb ik geen klachten, haar buikje vind ik bv erg sexy overkomen zo.
Wat mij een beetje dwarszit zijn de ogen. In het wit zit precies een roze gloed. Dat kan misschien weggewerkt worden zodat het mooi wit is, maar 100% zou ook te gefotoshopt overkomen. Nuja, is meer een persoonlijke voorkeur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door s5034454 Bekijk berichtHeel mooie foto, beetje muggezifterij: kzou de schouder een beetje naar beneden laten komen. Nu snijden de lijnen van haar schouder de lijnen van haar gezicht.Steven
Comment
Comment