Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Djamila
Sorry, maar voor mij doet hij het niet....
Wat is er in godsnaam gebeurt met de ogen?
En het haar?
Ze lijkt ook niet samen te horen met de achtergrond,
vooral zichtbaar bij haar hand.
De pose is net alsof ze een konijntje nadoet,
wat hier niet echt in de context past.
En dan, voor jullie misschien een detail,
voor mij mogen juwelen perfect als ze
niet te opvallend zijn.... Maar roze bandjes....
Sorry dat ik zo direct ben, het is een mooie
madam met een mooie lach, maar in de foto zie ik toch geen technisch hoogstandje.
De foto heeft waarschijnlijk wat toelichting nodig.
Zoals de titel al aangeeft, het is GEEN foto uit een studio.
Het is een foto die gemaakt is op een verjaardag, een recht voor z’n raap shot.
Omdat er op de achtergrond nogal wat rommel stond heb ik dat weggewerkt.
Als zodanig moet je eigelijk de foto zien.Maar je mag natuurlijk je mening geven,of ik er wat mee doe is de vraag.
Ik volg Djamila. Naar mijn mening ook geen echte mooie foto. En het kader maakt het nog erger. Het lijkt nu alsof ze in een kartonnen doos zit op gesloten. Ik krijg de indruk dat je bij het bewerken ook het breiwerkje dat ze in haar hand had hebt weggesjopt.
Ook al is een foto op een verjaardagsfeestje geschoten (en in die omstandigheden knap gelukt), wil dat nog niet zeggen dat zo'n foto voor anderen dan de betrokkenen de moeite waard is.
Bij gebrek aan een studio heb ik deze foto bewerkt in PS.
Is het wat?
Excuseer, maar als iemand zoiets zegt... Dan ga ik ervan uit dat ze het net als in een studio willen doen lijken.... Verjaarsdagsfeestje of niet.... Ik zie hier geen festje en ga er dus vanuit dat dit een doodnormaal portret moest voorstellen....
Comment