Als je de drukte hebt willen weergeven is dat goed gelukt. Een mooie foto vind ik het niet. Wegens te druk
Nogal wat minpuntjes volgens mij: Lensflare, camion vrij groot in beeld, de paal die het beeld doormidden snijdt, Filip Dewinter op de achtergrond, etc.
Als je de drukte hebt willen weergeven is dat goed gelukt. Een mooie foto vind ik het niet. Wegens te druk
Nogal wat minpuntjes volgens mij: Lensflare, camion vrij groot in beeld, de paal die het beeld doormidden snijdt, Filip Dewinter op de achtergrond, etc.
Volop gelijk Benny voor wat de kritiek betreft. Té veel flair, té grote vrachtwagen, té veel mensen en té veel Filip Dewinter .
Maar ... het was maar een sfeerfotoke genomen met een klein pocket-toestelleke en dat allemaal door een leek in het vak ! Volgende keer probeer ik beter te doen hoor !
We make a living by what we get, but we make a life by what we give. NIKON D80 / AF-S Nikkor 18-200mm 1:3.5-5.6 G ED (VR )
een sfeerfotoke genomen met een klein pocket-toestelleke
Ik heb al schoon plaatjes gemaakt met het pocket toestelleke van mijn dochter. (20% is het toestel de rest is de man die erachter staat)
Natuurlijk in sommige omstandigheden kan het geen topper worden maar enkele dingen in de gaten houden voordat ge afdrukt en een foto is al 50% beter.
Comment