Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Re: The story has been told: "She was too late ...
Heel mooie foto, maar het verwondert mij een beetje dat er helemaal geen opmerking komt over het feit dat ongeveer de helft uitgebrand is. Meestal is dat het eerste wat men opmerkt.
Heel mooie foto, maar het verwondert mij een beetje dat er helemaal geen opmerking komt over het feit dat ongeveer de helft uitgebrand is. Meestal is dat het eerste wat men opmerkt.
Uitgebrand, hm, toch niet echt of stoort allesins niet!
Tis gewoon iets speciaals! Altijd leuke, mooie foto's van Kayrun, maar ik moet toe geven dat ik al betere heb gezien! Zeker geen slechte foto hoor
Zou het zeker niet zelf beter kunnen doen
Dat is zo ongeveer de handtekening van Kayrun . Uitgebrand zonder dat het echt stoort
Comment