Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Prachtig, dit doet mij enorm denken aan de muziekstijl van "Panic at the disco" en de daarbij horende clipjes.
Mooi !
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Jazeker! Foto 1 en 2 wisten mijn aandacht een hele poos vast te houden; boeiende beelden! Het deurgat bij foto 1 vind ik een faschinerend extra gegeven maar tegelijk stoort er me iets aan (ik vermoed het feit dat het er niet helemaal op staat). De klok op foto 2 is een beetje hetzelfde: de schaduw erop vind ik sfeervol en toch ambeteert hij me wat.
Ik kom morgen zeker nog eens terug kijken naar deze beelden, voor een nieuwe frisse kijk.
Maar zeker en vast een schitterend stukje sfeervolle fotografie!
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Comment