tweede is zalig gespeeld met het licht! de derde zit goed qua concept, maar de uit- en afwerking mag nog bijgeschroefd worden om weer een toppertje te hebben
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Mooie serie! 1 is erg mooi, maar ik vind haar onderlip er zo vreemd uitkomen. Maar die heerlijk onschuldige blik maakt daar echt alles aan goed!! Alhoewel de "verlangende" blik in de 2e ook heel erg mooi is. 3 vind ik ietwat "overposed" met dat handje onder de kin. Lijkt me niet een natuurlijke houding.
Ok, ik ga voor 1...
Afwijkende foto's van onze prachtigestudiotopmodellenfotograaf
Ik ga lekker kritisch doen. Niet dat ik het beter kan, maar de beste stuurlui staan nu eenmaal aan de kant, nietwaar?
Ik begin met twee. Mooi, zoals we van je verwachten kunnen, strakke versie met uitstekende blur op de huid. Wat stoort is die pluim op de achtergrond. Het maakt de foto iets te druk, en ironisch genoeg vanwege de richting waarin deze gericht staat, uit balans.
De eerste - uh, nee, eerst de derde.
Nummer drie, die mooie pose en prachtige DOF. Daar helemaal niets op aan te merken. Een beetje zacht, of vlakjes qua contrast, maar het moet dan ook een jaren 30 fotogevoel geven... Prima. Echter, geloof ik pas echt in dat het jaren dertiggevoel wanneer de foto die oudheid uitstraalt. Nu is de foto veel te gladjes. Er hoort korrel in te zitten, onvolkomendheden. Zoiets. Ik denk dat die ruwheid de foto (kun je toch nog wel die huid tevoren geblurred hebben) ten goede zal komen. Desalniettemin mijn favoriet (ook van de overigen die ik zojuist van de shoot gezien heb).
Oh ja, de eerste. Mooi, lekker wit/licht. Maar iets te gladgestreken huid voor mij. Vind het contrast tussen haar en huid wel heel mooi. ZOu een goede zijn voor zwartwit met hoog contrast.
Ach - ondanks mijn kritiek niets dan lof. Ik doe het je niet na
ik heb hier niets op te zeggen, gewoon heel mooi. En welke nu het beste is is gewoon een kwestie van smaak, dus daar begin ik niet aan.
Mijn studiootje is bijna klaar, ik denk dat ik je werk maar eens flink ga stalken
@iedereen: hartstikke bedankt voor alle tips. Ook Azhrarn. DIe laatste is alleen met een filter voorzien, niets geblurred. Ik zal hem hier thuis nog eens met een groffe korrel bewerken en kijken hoe dat eruit zit. Thnx!
@Perrush: mag ik dan ook terugstalken Succes met je nieuwe studio. Ik heb zelf ook een nieuwe ruimte die ik volgende week ga verbouwen. PB maar eens een fotoke van je ruimte, ben erg benieuwd.
Comment