Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Irene at the loungebar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Irene at the loungebar

knappe reeks!
    had ze ook nog niet gezien... :-)
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Mooie reeks inderdaad, en ook nog niet gezien. De derde springt er toch wel een beetje uit. Heerlijk plaatje is dat.

Comment

ik kan niet kiezen
        Fuji XPRO1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frankyds Bekijk bericht
          ik kan niet kiezen
          ik wel, de derde!

Comment

@ Poochy:

De loungebar werd inderdaad getypeerd door een zeer warme sfeer die ik absoluut wenste te behouden. Ik heb een studioflitser van 800 watt op ruime afstand gezet vanuit mijn standpunt bekeken rechts op een graad of 40. 'k Heb die laten schijnen zonder accessoire, dus gewoon de harde lamp, ongedimd, maar echt wel van ver genoeg, en ik heb 'm ook niet laten flitsen zodat er eigenlijk enkel een geel sfeerlicht is toegevoegd aan de sfeer van de lounge, met dien verstande dat het natuurlijk precies scheen waar het moest schijnen om Irene tot haar recht te brengen.

En dan mijn trouw statiefke van 50 euro bovengehaald he haha, dat dingske is werkelijk een prul maar het heeft me in al die jaren nog nooit teleurgesteld Mezelf kennende zal ik me wel weer aan sluitertijden tot 1/15 gewaagd hebben (op zijn minst want ik draai mijn hand niet om voor 1/8 eigenlijk hihi).
            If you always do what you always did, you will always get what you always got.
            www.sylviehuybrecht.be

Comment

proficiat, dit is echt wel heel mooi werk hoor

goed gevonden om de dim van de softbox te gebruiken, ga dit zeker onthouden

ik ga hier eens op zoek gaan naar meer werken van je, want blijkbaar ben jij hier al populair

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
              @ Poochy:

De loungebar werd inderdaad getypeerd door een zeer warme sfeer die ik absoluut wenste te behouden. Ik heb een studioflitser van 800 watt op ruime afstand gezet vanuit mijn standpunt bekeken rechts op een graad of 40. 'k Heb die laten schijnen zonder accessoire, dus gewoon de harde lamp, ongedimd, maar echt wel van ver genoeg, en ik heb 'm ook niet laten flitsen zodat er eigenlijk enkel een geel sfeerlicht is toegevoegd aan de sfeer van de lounge, met dien verstande dat het natuurlijk precies scheen waar het moest schijnen om Irene tot haar recht te brengen.

En dan mijn trouw statiefke van 50 euro bovengehaald he haha, dat dingske is werkelijk een prul maar het heeft me in al die jaren nog nooit teleurgesteld Mezelf kennende zal ik me wel weer aan sluitertijden tot 1/15 gewaagd hebben (op zijn minst want ik draai mijn hand niet om voor 1/8 eigenlijk hihi).
              Fuji XPRO1

Comment

Working...
              X