Re: erotica-girl [naakt]
Het valt me heel erg op dat het vooral snotneuzen zijn van 20 jaar die met hoogdravende woorden en met veel mensenkennis en levenswijsheid spreken
over zaken waar ze beter nog even over zwijgen.
Ik vind de conclusies die worden getrokken ronduit belachelijk.
En getuigen zelf van weinig respect!
En als je u afvraagt wie naar een eroticabeurs gaat : gewoon jan met de pet.
Van nonkel jef tot boma, heb ik daar gezien.
K' zal er in het vervolg niet meer over hebben want deze heilige zieltjes hier zijn laat voor de kerk. Was uw ogen maar eens met wat wijwater.
Hou uw commentaren bij de foto zou ik zeggen.
Ik ben vooral blij dat ervaren mensen die effectief zelf ook foto's nemen dit een verdienstelijke oefening vonden. En dat was ook mijn opzet : om te zien of ik mijn belichting en scherpte goed kon krijgen.
Verder zijn de foto's niet denigrerend. Als het meisje het zelf zou horen, zou ze heel hard met uw commentaar moeten lachen, vrees ik.
Get real, OK?
Oorspronkelijk geplaatst door floyd
Bekijk bericht
over zaken waar ze beter nog even over zwijgen.
Ik vind de conclusies die worden getrokken ronduit belachelijk.
En getuigen zelf van weinig respect!
En als je u afvraagt wie naar een eroticabeurs gaat : gewoon jan met de pet.
Van nonkel jef tot boma, heb ik daar gezien.
K' zal er in het vervolg niet meer over hebben want deze heilige zieltjes hier zijn laat voor de kerk. Was uw ogen maar eens met wat wijwater.
Hou uw commentaren bij de foto zou ik zeggen.
Ik ben vooral blij dat ervaren mensen die effectief zelf ook foto's nemen dit een verdienstelijke oefening vonden. En dat was ook mijn opzet : om te zien of ik mijn belichting en scherpte goed kon krijgen.
Verder zijn de foto's niet denigrerend. Als het meisje het zelf zou horen, zou ze heel hard met uw commentaar moeten lachen, vrees ik.
Get real, OK?
Comment