Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

erotica-girl [naakt]

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: erotica-girl [naakt]

Moraal van het verhaal: niet meer zeggen dat het op een eroticabeurs is getrokken. Anders had je hoogstens wat commentaar over haar oog-makeup gekregen en voor de rest zou het over de foto gegaan zijn - wat in feite toch je bedoeling was.

Gezien de omstandigheden zijn dit geen slechte foto's.
    Beauty need only be a whisper
    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Puik werk.
      Mag zo in de Ché of de Menzo.
      Btw, al 3044 hits !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
        Puik werk.
        Mag zo in de Ché of de Menzo.
        Btw, al 3044 hits !
        and counting...

Comment

Jaja, ze vinden het allemaal maar niks maar ze kijken er wel graag naar! Zoiets als de "Pfaffs" of "Open en bloot" waarschijnlijk.

Comment

Jullie moeten jullie zelf eens bezig zien!!! Niet te doen :-) Best wel entertainende bezigheid voor een saaie dinsdagnamiddag, deze treath lezen.
            www.YourConcertShots.com

Comment

Make-up overdone....

En de poses flatteren niet, toch zeker niet op 2 en 3.

Voor de rest vind ik naakt op een motor sowieso niet echt origineel of smaakvol. De eerste foto met een naakte vrouw op een motor die nog keer smaakvol is in mijn ogen, die moet nog gemaakt worden....

En nu kunnen mensen terug beginnen over hoe ze hier nu allemaal in een rijtje zeggen dat het hun ding niet is, maar mensen hebben ogen en zien zelf wel of ze het tof vinden of niet. Als ze het er allemaal mee eens zijn dat de foto's hen niet smaken, dan is dat hun mening en heeft niemand het recht die mensen aan te vallen....

Hetzelfde geldt voor mensen die het wel mooi vinden, als iemand niet akkoord gaat met hen is het nog niet de bedoeling om ze daarvoor scheef te bekijken....

Comment

En een beetje tact is uiteraard ook nooit slecht ....

Comment

Is er iemand die samen met mij wil inzien dat dit foto's van een erotica-show zijn Maw geen studio-opnamen....
                  De meisjes daar zijn in alle opzichten overdone, niet alleen in make-up
                  IMO is dit een zeer goede weergave van waar het daar om draait, en drie is een tikkeltje artisiteker gemaakt.
                  En je ziet hé, al 3 pagina's reactie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                    De meisjes daar zijn in alle opzichten overdone, niet alleen in make-up

Voila, aan met dit statement ga ik het er persoonlijk bij laten.
                    Aan iedereen, bedankt voor de bemerkingen.
                    Ik kan niet zeggen dat deze post geen aandacht heeft gekregen.
                    Time to move on ....

Comment

Ik vind dit soort foto's dus helemaal niks (eender wie ze gemaakt heeft)
                      maar wat mag je dan verwachten op zo'n erotica beurs!

Ordinair model, lelijke poses, lelijke belichting enz. Net goed genoeg voor in een ordinair sexsblaadje te zetten.
                      Groeten Sensor

Comment

Ik ben het eens met Sensor. Wat is het nut van naakte vrouwen te gaan fotograferen op een eroticabeurs? Smaakvol zal het ZEER zelden zijn, en als je het wil doen onder het mom van "reportagefotografie" verwacht ik toch meer beelden van andere zaken, zoals de mensen die naar zo'n beurs gaan, hoe het daar aan toe gaat, enz. Dit ziet er eerder uit als een foto genomen door een hoop hormonen dan door een goede fotograaf met respect voor de vrouwelijke medemens.

Technisch heb ik er echter niets op aan te merken.
                        jelle.neewel.be

Comment

sorry voor allen die deze shots niet goed vinden en die de shooter een vat vol hormonen vinden die deze prentjes schiet voor zijn eigen vertier...
                          waar is het respect voor de medemens naar toe..??

inderdaad, we posten hier beelden van iets uit ons nutteloze bestaan en vragen de mening van anderen.. maar dat is ook de visie van een fotograaf, een momentum uit een leven... een slechte foto bestaat niet in de ogen van de fotograaf, maar wel in de ogen van zijn medemens...
                          is iemand nu goed omdat 80% der mee eens is dat het goed is... misschien wel

maar breek de mens niet af, als het beeld dat ie schiet niet goed genoeg is naar je mening.. sta daar eens op dezelfde plaats en schiet dezelfde foto... misschien zet je die niet op het web, misschien wel...
                          hou je comment bij de pic en niet bij de shooter...
                          my 2 cents...

persoonlijk kunnen de beelden mooier of vrouwvriendelijker, maar het moment van de shot liet dat niet toe...
                          toch een sterke poging en zeker niks mis mee...

Comment

in ieder geval,

3 blz gepalaver over die fotos
                            (en met dit te zeggen help ik daar alleen maar aan mee, ik weet het ...),

amai !!!

Comment

Amai, één van de grootste discussies sinds ik hier op BD zit, grote controverse ... moet ik mijn eigen toch ff mee gaan moeien. *springt in de menigte*

De foto is fototechnisch zeker niet slecht om in die omstandigheden getrokken te zijn. Het directe licht op het model vind ik iets minder, maar da's ieder voor zich.

Ik ben zelf ook geïnteresseerd om eens naakt te proberen, maar zou dan voor een veel subtielere belichting kiezen. Naakt staat bij mij gelijk aan low-key (of super high key onder de juiste omstandigheden).

Dat deze getrokken is op de eroticabeurs zou niets af mogen doen aan de foto vind ik, integendeel, het zou hem extra punten moeten opleveren, want ik wist niet dat je op een eroticabeurs foto's van deze kwaliteit kon nemen.

Al bij al vind ik de foto persoonlijk niet veel, maar da's subjectief. Deels omwille van het model zelf, dat wel overdreven veel make-up heeft en deels omwille van de scherpe belichting. Maar fototechnisch lijken me deze foto's wel in orde. Kvind persoonlijk de derde het mooist.

Trouwens ... dat het topic zoveel hits heeft wil niet zeggen dat iedereen de foto mooi vind. Ik heb hier ook op geklikt omdat we zo'n foto's niet gewend zijn op BD en ik wel nieuwsgierig was, maar was toch teleurgesteld toen ik de foto's zag.
                              http://www.dennisclaes.be

Comment

even hoohelen leert ons ook iets over het aantal hits ... en waaruit het publiek bestaat ...

mm
                                ∏__|_ ∏__|_
                                "no rules, great shots"
                                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Working...
                                X