Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

erotica-girl [naakt]

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: erotica-girl [naakt]

Oorspronkelijk geplaatst door stefken Bekijk bericht
    Ja, dat was eigenlijk ook een testje.
    Heel controversieel hoe slechte foto's toch zo aantrekken.

Bij deze hebben diegene die de illustere foto nog niet hebben gezien pech.
    Ik heb hem vervangen door something less artistically challenged.
    Stefken,

Mag ik je verzoeken je foto's die je post niet te wijzigen?
    Dit is alleen maar verwarrend voor de lezers die later komen kijken.
    Als je toch iets wilt aangepast zien plaats deze gewoon achteraan in het topic.

Je zit hier in het onderdeel showcase, dan ben je overtuigd dat je iets wilt tonen aan je collega's, als deze negatieve kritiek geven ga jij gewoon de foto's veranderen , dit duid er voor mij op dat je niet zo overtuigd was van de kwaliteit van je werk, in zo'n situatie raad ik je het onderdeel fotodiscussie aan. .

Ondertussen is het commentaar in topics 2 tot 20 hierboven niet meer relevant en zou ik hem moeten verwijderen.
    In nieuw topic starten met de 'betere' versies is aan te raden.
    Groeten,
    Ludo

Comment

Re: erotica-girl

Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
      Ik heb zelf geen kinderen, wijwater heb ik al sinds mijn plechtige communie niet meer gezien, en - ondanks dat ik de foto's ook eerder als vulgair dan als artistiek beschouw - neem ik er verder geen aanstoot aan.
      Maar ik vind wél dat ze niet geschikt zijn voor een kind van 6. En als mm nu heel kwaad wordt van uw reactie, kan ik hem volledig begrijpen.
      Niet geschikt voor een kind van 6... waarom?
      Een kind van 6 wordt nog niet geplaagd door het 'dirty mind' van een grotendeels door hormonen gestuurde volwassene. Een kind van 6 ziet enkel een madam met blote borsten dat is alles en het is helemaal niet schockerend voor dat kind. Het dagelijks geweld (in film/serie/nieuwsbericht) en de wanhoop en ellende (nieuws) heeft een veel grotere psychologische impact op het kind.
      Enige nuancering en gevoel voor realiteit zou hier toch wel mogen.

en de foto's... goh, ik ben een kultuurbarbaar vrees ik. Ze maken me niet warm of niet koud maar dat zegt dus niks over de eventuele fototechnische kwaliteit (ik ken er veel te weinig van dus vel ik geen oordeel).
      Voor mij is de combinatie naakte vrouw gedrapeerd over eeen motorfiets even onzinnig als opgetutte jongedames in een (oude) fabriek waar de meesten hier dan wel laaiend over zijn (kultuurbarbaar, ik weet het)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kimi Bekijk bericht
        Niet geschikt voor een kind van 6... waarom?
        Een kind van 6 wordt nog niet geplaagd door het 'dirty mind' van een grotendeels door hormonen gestuurde volwassene. Een kind van 6 ziet enkel een madam met blote borsten dat is alles en het is helemaal niet schockerend voor dat kind. Het dagelijks geweld (in film/serie/nieuwsbericht) en de wanhoop en ellende (nieuws) heeft een veel grotere psychologische impact op het kind.
        Enige nuancering en gevoel voor realiteit zou hier toch wel mogen.

en de foto's... goh, ik ben een kultuurbarbaar vrees ik. Ze maken me niet warm of niet koud maar dat zegt dus niks over de eventuele fototechnische kwaliteit (ik ken er veel te weinig van dus vel ik geen oordeel).
        Voor mij is de combinatie naakte vrouw gedrapeerd over eeen motorfiets even onzinnig als opgetutte jongedames in een (oude) fabriek waar de meesten hier dan wel laaiend over zijn (kultuurbarbaar, ik weet het)
        Effe off topic
        Is inderdaad iets voor te zeggen (zonder de filosofische toer op te gaan).
        Geweld kan allemaal maar bloot o wee.

Op school herinner ik me als kinderen emotioneel te sterk aan elkaar gingen hangen dat ze een opmerking kregen maar vechten daar werd soms al niet meer op gereageerd.

Daarom kijk ik heel weinig naar het nieuws : al lang geleden een degout van gekregen want het was al oorlog wat de klok sloeg. En daar kijken kleine mannen ook naar...

Toen ik twaalf was (ok, geen 6) kwam een fotograaf binnen bij mij pa.
        Hij had heel kunstige foto's met naakt op. Hij keek naar mij en vroeg aan mij pa of dit wel kon. Mij pa antwoordde : "Hoe denk je dat ik ze heb opgevoed?".

Merk op dat ik hier niemands opvoeding aan het afbreken ben!!
        Ik heb geen kinderen en moet ze niet beschermen tegen de gevaren van internet die er wel degelijk zijn.

Ik wil enkel een nuancering aanbrengen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludo_ Bekijk bericht
          Stefken,
          Je zit hier in het onderdeel showcase, dan ben je overtuigd dat je iets wilt tonen aan je collega's, als deze negatieve kritiek geven ga jij gewoon de foto's veranderen , dit duid er voor mij op dat je niet zo overtuigd was van de kwaliteit van je werk, in zo'n situatie raad ik je het onderdeel fotodiscussie aan. .
          Ok, dan ga ik in het vervolg naar fotodiscussie.

Comment

Beste,

Hoe bekomen je die zwarte achtergrond ?

Groetjes sam
            Nikon D80 18-135

Comment

On set waren een zwarte gordijnen gehangen.
              Deze zijn zwart (huh?) en kunnen bovendien ook licht goed absorberen.
              Bovendien was het flitslicht tegen dat het daar was, al heel wat minder -gezien flitslicht heel snel "uitsterft" -.

Maar in sommige gevallen kon je toch de gordijnen wat zien en moest er achteraf wat worden bijgetuned in photoshop.

In geval van foto 3 stond ze voor de motor en heb ik het hele geval weggeveegd.

Groetjes
              Last edited by PSG; 8 oktober 2006, 18:53.

Comment

Heb me eerst door een hoop onzin twee bladzijden lang moeten worstelen en weet nu dus ondertussen dat de foto's die ik te zien krijg niet meer de originele waren, maar kom. Ik vind de derde foto van de reeks de beste. Ik ben ooit zelf naar de eroticabeurs in Gent gestapt maar toen ik de massa zag die stond aan te schuiven om te betalen, maakte ik rechtsomkeer. Nu kan ik me wel voorstellen dat de omstandigheden niet helemaal dat zijn om mooie foto's te maken (als je er al kunt maken tussen die hoop camera's) maar ik vind deze reeks toch aardig gelukt. Het model op zich is niet mjin favo maar je hebt haar keurig neergezet.

Drie blijft mijn voorkeur genieten. Mooi gedaan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefken Bekijk bericht
                  Naar aanleiding van de bemerkingen op foto1 heb ik een aantal aanpassingen gedaan :

* veeg weg
                  * achtergrond egaal
                  * reclame weggecloond

Beter zo ?

ik kom nu pas piepen, en kan niet meer vergelijken, spijtig
                  bedoeling is toch te leren niet

De foto's zelfs vind ik als "reportagefoto's" niet slecht en met een sterke voorkeur voor 3
                  Last edited by Petronix; 8 oktober 2006, 19:03.

Comment

Dag pjotr, for ur pleasure,

Hieronder zie je de oorspronkelijke eerste foto.
                    @sam : daar zie nog wat de gordijnen op de achtergrond.

Aan foto 2 is nooit iets veranderd.
                    Foto 3 was wat erotisch getint (en waarover al dat lawijt ging) en heb ik verwisseld met de huidige foto 3.

Ik zal het in het vervolg simpel houden.
                    Last edited by PSG; 11 oktober 2006, 16:46.

Comment

'k heb op BD al heel wat frissere modelletjes gezien,
                      dit kan mij echt niet bekoren...

Comment

Beetje verwarrend dat de foto's wisselen hee. De huidige derde (zwart-wit) vind ik nog het best geslaagd. De eerste twee wat ordinair, ja.

Voor de rest vind ik al die reacties wel amusant
                        Groeten, David

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drd Bekijk bericht
                          Voor de rest vind ik al die reacties wel amusant
                          Dan kun je wel zeggen. Wat een beetje bloot niet teweeg brengt...
                          meer over mijn fotografie is te vinden op
                          http://www.nandoonline.com

Comment

"Mag het een beetje meer zijn", is blijkbaar voor bij de slager gereserveerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                              Gezien de omstandigheden een meer dan behoorlijk resultaat.
                              Elke vergelijking met artistiek naakt is compleet overbodig, dit zijn twee totaal verschilende soorten van naaktfotografie, en beiden hebben duidelijk een bestaansrecht. en het één haalt het ander zeker niet naar beneden.

Jeff Ceuppens

Mee eens !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door coma Bekijk bericht
                                amai, uw dochtertje van zes heeft waarschijnlijk ma of pa nog nooit naakt gezien zeker... zou maar vlug wat wijwater in de oogjes doen want ze zou kunnen blind worden...

Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
                                Ik heb zelf geen kinderen, wijwater heb ik al sinds mijn plechtige communie niet meer gezien, en - ondanks dat ik de foto's ook eerder als vulgair dan als artistiek beschouw - neem ik er verder geen aanstoot aan.
                                Maar ik vind wél dat ze niet geschikt zijn voor een kind van 6. En als mm nu heel kwaad wordt van uw reactie, kan ik hem volledig begrijpen.

mja sorry,tis wat grof uitgedrukt ,maar tis toch maar een blote madam he...niet dat er hier iets speciaal aan de hand is en dan zit ik ook met de vraag waarom een kind dit niet zou mogen zien lol... den 1 is al conservatiever dan den ander he .

ontopic: foto's zeggen me niet veel,zeker niet slecht voor reportagefotografie,maar veel kunst is er niet aan.toch een mooie prestatie in de moeilijke omstandigheden.
                                website: www.stijnboelens.com

Comment

Working...
                                X