Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Is het de bedoeling dat wij verschillen gaan raden?
Behalve iets meer rug en minder hoofd van de voyeur zie ik geen verschil.
Voor de rest vind ik de foto wel wat hebben. Hij intrigeert me en da's altijd een goed teken, toch?
Misschien beetje meer uitleg....
In het eerst beeld kijkt een ene man naar een andere... in het tweede beeld kijkt de ene man naar een foto waar een man op afgebeeld staat.
Nu, ik vind het idee sterk, kvind alleen de eerste te "braaf" om voyeur te noemen. Voyeur is meer bespieden imo. Misschien bij de eerste een raam erbij shoppen?
In het eerst beeld kijkt een ene man naar een andere... in het tweede beeld kijkt de ene man naar een foto waar een man op afgebeeld staat.
Nu, ik vind het idee sterk, kvind alleen de eerste te "braaf" om voyeur te noemen. Voyeur is meer bespieden imo. Misschien bij de eerste een raam erbij shoppen?
The idea is very good, but the work-out isn't that good. You have chosen the wrong picture the man is looking at. It would probably be better if it was the back of a naked woman. In that case it would be perfectly understandable he has a voyeuristic mind.
Comment