Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knappe voetbalmeiden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Knappe voetbalmeiden

    Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
    Dit is niet zomaar verdonkeren hoor... ....en ook veel lichter.
    Tja, luisteren is ook een kunst.

    Comment


    • #17
      Re: Knappe voetbalmeiden

      Oorspronkelijk geplaatst door stefken Bekijk bericht
      Tja, luisteren is ook een kunst.
      Mijn vader zei ooit eens: een dom mens kun je iets leren, een eigenwijs mens niets. Neemt niet weg dat ik de foto's nog steeds heel leuk vind
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #18
        Re: Knappe voetbalmeiden

        Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
        Is geen vignettering hoor gewoon bewerking en accent naar centrum gelegd
        Is uur werk per foto: beetje meer beetje minder tot je vindt dat het ok is. Je kan dit nog best vergelijken met "schilderen" een beetje mijn "tool" aan het worden. Ben ook niet de enige zie ik kijk eens naar http://www.rikscott.be
        Dat is knap werk hoor maar niet iedereen vindt zijn stijl ok. Ik probeer zoveel mogelijk eigen stijl te maken.
        Ik vind die foto's op de site die je aanhaalt helemaal anders dan wat jij hebt gedaan. Misschien dat je dezelfde tooltjes gebruikt, maar ze halen het niet bij de kwaliteit die daar te zien is.
        Neemt niet weg dat die kwaliteit zeer zeker bij deze foto's te behalen is. De bewerking die jij erop losgelaten hebt - het schilderen - is het kunstmatig creeeren van vignetering. Prima, maar zorg dan wel dat je de gehele plaat niet te donker maakt. Het moet 'spreken'

        Het is natuurlijk een kwestie van smaak, en je moet het helemaal zelf naar je eigen wensen maken, maar er is meer uit te halen dan wat je hier laat zien.
        meer over mijn fotografie is te vinden op
        http://www.nandoonline.com

        Comment


        • #19
          Re: Knappe voetbalmeiden

          Oorspronkelijk geplaatst door jeb bas Bekijk bericht
          en een waterpas zou ook welkom zijn.
          Heel slimme opmerking hoor!. Ooit wel eens van perspectief gehoord?

          On topic: foto 3 komt bij mij heel erg in scene gezet over.

          Comment


          • #20
            Re: Knappe voetbalmeiden

            Met die laatste kun je prijzen winnen verdaaid! De combinatie van beide emoties op de gezichten (de juuuuy en de pfffffrrrt) is een uniek moment dat winnen en verliezen schitterend in beeld zet.

            Als het mijn foto was zou ik iets doen met de randen (verdonkeren of verbleken, soort vignet) of rechts een stuk grasveld weglaten, zodat de aandacht meer gaat naar het tafereel.

            Groetjes!
            If you always do what you always did, you will always get what you always got.
            www.sylviehuybrecht.be

            Comment


            • #21
              Re: Knappe voetbalmeiden

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              On topic: foto 3 komt bij mij heel erg in scene gezet over.
              Same here.

              Comment

              Working...
              X