Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Model Betul

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Model Betul

    Van die gels gaan we nog veel plezier hebben

    Merk nu pas dat je een extra site hebt

    2 opmerkingen daarop

    - voor het geval je fortuin niet oneindig is: je thumbnails zijn rond de 40KB! En dan nog niet speciaal scherp ook niet Het lijkt wel of ze op 140% werden bewaard, terwijl PS maar tot 100% kan Die hoge factor brengt nu dus niet veel op, buiten extra laadtijd en plaatsverbruik...
    - je logo verdient betere letterspatiëring

    Maar eindconclusie: Allen naar Betul op zijn site gaan kijken!!!
    "Koop deze ketting" ontbreekt ook nog

    Comment


    • #17
      Re: Model Betul

      Sierraden Lekkere wijn bedoel je

      Mooie studiofotografie

      Comment


      • #18
        Re: Model Betul

        Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
        Sierraden Lekkere wijn bedoel je

        Mooie studiofotografie
        Iedereen bedankt voor de complimenten en tips.

        @picasso: LOL.. ik zou het niet proberen, die fles staat daar altijd open en ik giet het altijd terug hehehe.

        @Azhrarn: misschien mooier. Maar ik heb de laatste weken eens goed gelet op de profs in div boeken en tijdschriften. Je wil niet weten hoeveel handen ,voeten, vingers en tenen er ontbreken.

        Laatst las ik in een fotomagazine een aantal tips van profies over toen en nu.
        bijv... smoking on pics is nu 'not done'. Vroeger normaal.
        Voeten ontbreken op foto's ... vroeger 'not done' nu vaak geen probleem.

        Ik denk dat het van het totale plaatje afhangt of het opvalt en/of stoort. Maw: wat wil je laten zien.

        Als het op deze foto in jouw ogen ( of die van anderen) stoort, heb je gelijk. Maar op dit ogenblik weet ik hier geen passend antwoord op, omdat de 'standaard regels' zelfs door beroeps niet worden nageleefd. En hoe moet ik het dan nog weten

        Kijk maar eens naar kaderingen van portretten. Hoofden die voor de helft worden geshowed. Doe eens gek zou ik zeggen
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #19
          Re: Model Betul

          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          @Azhrarn: misschien mooier. Maar ik heb de laatste weken eens goed gelet op de profs in div boeken en tijdschriften. Je wil niet weten hoeveel handen ,voeten, vingers en tenen er ontbreken.

          Laatst las ik in een fotomagazine een aantal tips van profies over toen en nu.
          bijv... smoking on pics is nu 'not done'. Vroeger normaal.
          Voeten ontbreken op foto's ... vroeger 'not done' nu vaak geen probleem.

          Als het op deze foto in jouw ogen ( of die van anderen) stoort, heb je gelijk. Maar op dit ogenblik weet ik hier geen passend antwoord op, omdat de 'standaard regels' zelfs door beroeps niet worden nageleefd. En hoe moet ik het dan nog weten

          Kijk maar eens naar kaderingen van portretten. Hoofden die voor de helft worden geshowed. Doe eens gek zou ik zeggen
          Hahaha
          Bij mij op de universiteit hangt in de werkplaats (natuurlijk) een kalender met glamour-dames in spaarzame kleding. Hoeveel handen en voeten daar vanaf vallen wil je niet weten; de doelgroep is duidelijk, het doel nog duidelijker. Niemand zal zich storen aan die oninteressante hand.
          Die profs in boeken en tijdschriften fotograferen in mijn ogen ook niet perfect. Ik zie hier op BD betere foto's voorbij komen dan in heteerste de beste glamourfototijdschrift. Alles te maken met de doelgroep waarvoor je fotografeert.

          Met andere woorden, ik vind afgesneden handen (en voeten - in minderen mate) een manko. Dat de zogeheten profs dat ook doen, is geen leidraad voor mij. Ik heb nog nooit aan mode gedaan (afgezien van die L-lens die ik onlangs aangeschaft heb (met een knipoog naar Sugar en zijn L-mythe))

          Ik hobbel vaak achter de mode aan, maar ik heb ook gezien dat degenen die zich niet aan de mode houden en 'anders' denken en doen, de trend voor de komende jaren vastleggen. De massa volgt...
          ... en als laatste ikke

          De boodschap; het antwoord op jouw vraag "hoe moet ik het dan nog weten?"
          Je moet het helemaal zelf weten. Kijken, kijken en nog eens kijken om op de weg te komen, en dan de eerste zijstraat kiezen door zelf je eigen zin door te drijven. Wie weet komt jouw stijl t.z.t. nog in de mode.
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

          Comment


          • #20
            Re: Model Betul

            mooie beelden
            Steven

            Comment


            • #21
              Re: Model Betul

              Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
              Hahaha
              Bij mij op de universiteit hangt in de werkplaats (natuurlijk) een kalender met glamour-dames in spaarzame kleding. Hoeveel handen en voeten daar vanaf vallen wil je niet weten; de doelgroep is duidelijk, het doel nog duidelijker. Niemand zal zich storen aan die oninteressante hand.
              Die profs in boeken en tijdschriften fotograferen in mijn ogen ook niet perfect. Ik zie hier op BD betere foto's voorbij komen dan in heteerste de beste glamourfototijdschrift. Alles te maken met de doelgroep waarvoor je fotografeert.

              Met andere woorden, ik vind afgesneden handen (en voeten - in minderen mate) een manko. Dat de zogeheten profs dat ook doen, is geen leidraad voor mij. Ik heb nog nooit aan mode gedaan (afgezien van die L-lens die ik onlangs aangeschaft heb (met een knipoog naar Sugar en zijn L-mythe))

              Ik hobbel vaak achter de mode aan, maar ik heb ook gezien dat degenen die zich niet aan de mode houden en 'anders' denken en doen, de trend voor de komende jaren vastleggen. De massa volgt...
              ... en als laatste ikke

              De boodschap; het antwoord op jouw vraag "hoe moet ik het dan nog weten?"
              Je moet het helemaal zelf weten. Kijken, kijken en nog eens kijken om op de weg te komen, en dan de eerste zijstraat kiezen door zelf je eigen zin door te drijven. Wie weet komt jouw stijl t.z.t. nog in de mode.
              Die laatste tip neem ik zeker ter hand, EN natuurlijk de andere tips die ik van iedereen hier krijg. Ergens moet er een gulden middenweg zijn.
              Maar laten we het belangrijkste hier niet vergeten. De lol die je beleeft in het fotograferen en de blije gezichten van de modellen als ze hun foto's krijgen. Dat is voor mijn no1
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #22
                Re: Model Betul

                Mooie afgewerkte foto's, erg mooi gedaan.
                Grt,
                Hexagon

                Comment


                • #23
                  Re: Model Betul

                  Oorspronkelijk geplaatst door sm00keh Bekijk bericht
                  3 mooie en uitstekend belichte foto's. (dmv flitsset neem ik aan?)

                  zoals altijd,prachtig!

                  en btw,een zeer mooi model trouwens!!
                  Zeg wel

                  Comment

                  Working...
                  X