Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nummer 2 vind ik de beste!
Bij de eerste is het alsof ze net haar ogen ging toe doen, of als ze net open waren waardoor ze er een beetje "wazig" opstaat.
Nummer 2 is veel beter!
Bedankt allemaal voor de commentaren
Ik ga eigenlijk ook voor de 2de. Misschien had ik ze niet in 1 post mogen zetten, want beide foto's zijn genomen in een totaal andere situatie. De eerste is in volle zonlicht genomen, de tweede ergens binnen. Vandaar de kleinere oogjes in het eerste geval.
Bedankt allemaal voor de commentaren
Ik ga eigenlijk ook voor de 2de. Misschien had ik ze niet in 1 post mogen zetten, want beide foto's zijn genomen in een totaal andere situatie. De eerste is in volle zonlicht genomen, de tweede ergens binnen. Vandaar de kleinere oogjes in het eerste geval.
geef je er helemaal gelijk in maar tis zo verleidelijk, je mag er zelfs drie posten, dat je dat soms beter niet kan doen, heeft menigeen al ervaren hier.
grt,bouk.
Comment