Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie model en kleuren, vooral nummer twee, maar net deze lijkt me iets te sterk door de PS mangel gedraaid. De overgangen van de natuurlijke textuur van de huid naar de softere zones lijken me hier en daar een beetje vreemd... Vooral bovenaan de neus en links van de mond valt het op.
Maar zoals gezegd, toch voorkeur voor nummer twee
Smt.
Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld)Flickr
Mooie model en kleuren, vooral nummer twee, maar net deze lijkt me iets te sterk door de PS mangel gedraaid. De overgangen van de natuurlijke textuur van de huid naar de softere zones lijken me hier en daar een beetje vreemd... Vooral bovenaan de neus en links van de mond valt het op..
Toegegeven, maar in dit geval vind ik het wel "gepast", het "overall" geheel is fantastisch goed, zalig
Comment