Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
is dit nu een portret van uzelf of van een touriste? in het eerste geval is het wel een zelfportret en in het tweede gevan natuurlijk niet.
het is wel een mooi portret.
depaulus
Canon EOS 1DS 3,Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, canon 24-70 1:2.8 L USM, canon macro ef 180mm 1:3.5 L usm, canon ef 16-35 2.8L usm.
is dit nu een portret van uzelf of van een touriste? in het eerste geval is het wel een zelfportret en in het tweede gevan natuurlijk niet.
het is wel een mooi portret.
ze was niet te blij met je (zelf)portret , lijkt of ze bijna grrrrr gaat zeggen
Op het moment van afdrukken hebben de hersenen nog geen tijd gehad om signalen naar haar gezichtsspieren te versturen. Met andere woorden, ook al kijken mensen bij mij recht in de lens, op dat moment beseffen ze nog niet dat ze gefotografeerd worden. In dit geval draaide zij zich net naar mij om. Dat ze niet zo blij leek dat ben ik met je eens. maar dat was ze 8 seconden eerder ook al niet:
Comment