Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Model Gisella - 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Model Gisella - 1

    Oorspronkelijk geplaatst door spogy Bekijk bericht
    Op zich en zeer goede foto maar...
    Het is een cliché foto zo bestaan er duizenden als ik de foto bekijk dan heb ik de indruk dat ik ze al duizend keer gezien heb niks nieuws niet echt creatief.

    Groeten
    Spogy
    Klopt. En dat geldt voor een groot percentage van de foto's op BD en andere fora Als amateur(s) kijk je vaak naar de grootmeesters, doet het soms bewust of onbewust na, en vindt dan op gegeven moment je eigen stijl. (of niet.)
    Deze had ik uit een boekje en wilde dat proberen. Ik denk niet dat daar iets mis mee is. Of moet ik dan ook maar stoppen met zonsondergangen schieten?
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #32
      Re: Model Gisella - 1

      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Klopt. En dat geldt voor een groot percentage van de foto's op BD en andere fora Als amateur(s) kijk je vaak naar de grootmeesters, doet het soms bewust of onbewust na, en vindt dan op gegeven moment je eigen stijl. (of niet.)
      Deze had ik uit een boekje en wilde dat proberen. Ik denk niet dat daar iets mis mee is. Of moet ik dan ook maar stoppen met zonsondergangen schieten?

      LOL

      Knap werk MadMax

      Comment


      • #33
        Re: Model Gisella - 1

        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Klopt. En dat geldt voor een groot percentage van de foto's op BD en andere fora Als amateur(s) kijk je vaak naar de grootmeesters, doet het soms bewust of onbewust na, en vindt dan op gegeven moment je eigen stijl. (of niet.)
        Deze had ik uit een boekje en wilde dat proberen. Ik denk niet dat daar iets mis mee is. Of moet ik dan ook maar stoppen met zonsondergangen schieten?
        Je moet niet zo snel op je pik getrapt voelen het is een goede foto.
        En zonsondergangen bekijk ik al lang niet meer op foto enkel in de werkelijkheid
        Nee het is gewoon maar even vermelden dat de fotograaf zelf best wat meer eigen creativiteit aan de dag mag leggen zelfs al is het niet zo goed als in een boekje het zal waarschijnlijk evenzeer gewaardeerd worden door de BD leden.

        Groeten
        Spogy
        Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

        Comment


        • #34
          Re: Model Gisella - 1

          Oorspronkelijk geplaatst door spogy Bekijk bericht
          Je moet niet zo snel op je pik getrapt voelen het is een goede foto.
          En zonsondergangen bekijk ik al lang niet meer op foto enkel in de werkelijkheid
          Nee het is gewoon maar even vermelden dat de fotograaf zelf best wat meer eigen creativiteit aan de dag mag leggen zelfs al is het niet zo goed als in een boekje het zal waarschijnlijk evenzeer gewaardeerd worden door de BD leden.

          Groeten
          Spogy
          Zo snel ben ik niet op mijn huwelijksgereedschap getrapt hoor En ik vond die van mij eigenlijk mooier dan die uit het boekje

          Jammer van die zonsondergangen, er zijn hier mensen die die heel mooi vast kunnen leggen. Ik kijk er graag naar en het verveelt mij eigenlijk nooit.

          Maar los daarvan heb je wat creativiteit groot gelijk.. daar schort het nog wel eens aan. Daarom heb ik ook geen witte jas of boa geprobeerd, maar een berenvel. Was eens wat anders.

          Maar eigenlijk ging het mij totaal niet om wat er nu om het hoofd zat, de uitdrukking van het model vind ik tien x zo belangrijk als je het mij vraagt. De look, de ogen, mond, open/dicht... enz.
          Ik heb hier nog een tiental foto's die deze niet benaderen terwijl het steeds dezelfde foto is.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment

          Working...
          X