Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportet - leather jacket

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zelfportet - leather jacket

Vinden jullie het wat?

--------
    Liesl

Sony Cybershot W50

Re: Zelfportet - leather jacket

Vind het een leuk idee ... Rechts achter haar hoofd zit nog wat storends en was misschien iets beter geweest als het hoofd er net volledig opstond .. Scherpte mocht ook beter !
    Maar wel leuk !

Groetjes,
    DVdB
    Zo'n schattig Nikon kodakske en wat glas erbij ...

Comment

[QUOTE=DVdB;1100347]Vind het een leuk idee ... Rechts achter haar hoofd zit nog wat storends en was misschien iets beter geweest als het hoofd er net volledig opstond .. Scherpte mocht ook beter !
      Maar wel leuk !

Meens en ook die blauwe vlek in het oog even wegklonen danwel wit maken.
      Gegroet Auke
      Nikon en wat toebehoren

http://smg.photobucket.com/albums/v611/elsadeb/

Comment

Heej hallo.

Kheb ook wat zitten stoeien met de instellingen want ik vond hem zo onscherp eruit zien. Heb het wat geprobeerd up te krikken.
        Klik hier

Ik heb even vlug vlug een bewerking uitgevoerd. maar hij komt dan wel ietsjes scherper naar voren. Als ik de link moet weghalen moet je het maar zeggen hoor Tis immers jouw post!

Gr djai
        http://www.djai.nl
        Konica Minolta Dynax 5D
        KM 35-70mm lens
        Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

spijtig vd scherpte, mooie compo wel, enkel rechtsboven dat bruine gedeelte stoort beetje

grtz
          Mijn werkjes

Comment

klik hier, een betere.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djaitje Bekijk bericht
              Heej hallo.

Kheb ook wat zitten stoeien met de instellingen want ik vond hem zo onscherp eruit zien. Heb het wat geprobeerd up te krikken.
              Klik hier

Ik heb even vlug vlug een bewerking uitgevoerd. maar hij komt dan wel ietsjes scherper naar voren. Als ik de link moet weghalen moet je het maar zeggen hoor Tis immers jouw post!

Gr djai
              de scherpte is inderdaad beter
              --------
              Liesl

Sony Cybershot W50

Comment

Eerst en vooral vind ik het geheel wat donker, je mag gerust wat kleur gebruiken. Felle kleurtjes zouden je zeker niet misstaan bij dat bruine haar! De jas vind ik ook iets te oud uitziend voor jou, maar dat is enkel mijn eigen mening..... Anderen zullen dit dan weer fantastisch vinden.

De blauwe flits in de ogen zou ik wit maken....

De onscherpte stoort wat, zeker bij een portret als dit.... Waar de ogen toch zouden moeten uitkomen, want de blik is er alleszins goed voor! Daarvoor al zeker een

Wat ook de foto nog meer top zou maken als het toch om de ogen draait (want daar gaat toch de aandacht naartoe) is het wat accentueren van de ogen. Daarvoor hoef je geen visagiste zijn, mascara is dikwijls al heel goed om dat extra te geven!

Zou er ook stuk afknippen vanonder, maakt de foto volgens mij heel wat sterker!!!!

En als laatste wat contrast bijvoegen, de kleuren zijn beetje flets.

Comment

Working...
                X