Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Zelfportret

    Eigenlijk zoude er beter eens regels rond zelfportret gemaakt worden

    Bij een zelfportret is het IMO niet nodig zelf op't knopke te duwen, fotograferen is toch meer dan op een knopje duwen hé...?

    Wanneer ik mijzelf zou portretteren en ik doe de hele regie rond de foto, het licht, de instellingen, cadrage, achtergrond, voorgrond,.. ect. en ik vraag iemand om de op de knop te gaan duwen, dan heb ik in mijn visie die foto gemaakt. Kheb niet op de knop gedrukt, maar kheb het beeld wel gemaakt.

    Natuurlijk is dat oncontroleerbaar. Maar als zij het er over eens zijn dat het haar zelfportretten zijn, dan zij het haar zelfportretten, kzou helemaal niet weten waarom wij ons daar mee zouden moeien.

    Comment


    • #77
      Re: Zelfportret

      ik vind de uitsnede eerlijk gezegd niet zo mooi. Ik zou het althans zelf nog niet aandurven om zo vlak langs de ogen af te snijden. @TS: Dus ik bewonder je moed. Nu moet ik wel zeggen dat ik tegenwoordig qua croppen al meer durf dan een jaar geleden.

      [MOD] Off-topic tekst verwijderd
      Last edited by Hombre; 8 september 2006, 15:01.

      Comment


      • #78
        Re: Zelfportret

        Hij was zo genomen, dus het is ook geen crop, jammer inderdaad dat mijn wimpers er niet opstaan, maar niets aan te doen, ik ben er zo ook tevreden mee.

        En ik moet er eigenlijk wel een beetje om lachen hoe groot dit allemaal wordt gemaakt.

        Comment


        • #79
          Re: Zelfportret

          [MOD] Een aantal reacties pro en contra werden verwijderd wegens off-topic. Ondanks het beleefde verzoek om niet verder de discussie te voeren rond zelfportretten.

          Willy
          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #80
            Re: Zelfportret

            Oorspronkelijk geplaatst door Jordan Bekijk bericht
            Hij was zo genomen, dus het is ook geen crop, jammer inderdaad dat mijn wimpers er niet opstaan, maar niets aan te doen, ik ben er zo ook tevreden mee.

            En ik moet er eigenlijk wel een beetje om lachen hoe groot dit allemaal wordt gemaakt.
            Gedurfde én geslaagde opname ook je naam zullen ze hier niet meer vergeten (meer dan 6000x bekeken en 4pagina's replys, wie doet je dit na???)
            Al de rest is bijzaak....
            Last edited by Aquarius; 8 september 2006, 18:19.
            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
            BD0290BE

            Comment


            • #81
              Re: Zelfportret

              Oorspronkelijk geplaatst door Jordan Bekijk bericht
              Hij was zo genomen, dus het is ook geen crop, jammer inderdaad dat mijn wimpers er niet opstaan, maar niets aan te doen, ik ben er zo ook tevreden mee.

              En ik moet er eigenlijk wel een beetje om lachen hoe groot dit allemaal wordt gemaakt.
              het is goede publiciteit
              deviantART

              Comment

              Working...
              X