Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Eigenaardig feit:
1. deze fotos werden gemaakt op 15/4/2006 om 09:45:51 uur
2. de fotos die jij zelf van Simpel Sarah maakte
ref = http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=116657
zijn uitgevoerd op 15/4/2006 om 09:39:13
3. omgevingen zijn gelijkaardig
conclusie: ik denk dat Simpel Sarah je fotografeerde en zij dus in de HAL moet komen.
extra: ben je geboren in Blaricum op 5/1/1991?
Henri
edit: je foto nr1 is genomen op 7/5/2006 om 20:16:35 uur terwijl nrs 2 en 3 op 14/4/2006 opgenomen werden.
zie ook verschil in haarkleur.Roodsploeling?
Last edited by kodachrome; 6 september 2006, 04:14.
Los van het feit dat hier duidelijk niet om zelfportretten gaat , toch graag nog eens over de foto's zelf.
foto 1: uitsnede vind ik niet goed: te krap aan de ogen bovenaan, linkeroog (rechts op foto): haren over oog storen hier.
foto 2 en foto 3: snapshots waarvan foto 3 onscherp, wat hier niet bijdraagt tot een betere foto.
Foto 2 leuke expressie wel.
Knap model: idd, maar fotograaf moet imo nog wat oefenen en mss ook zelf posten ...
Eigenaardig feit:
1. deze fotos werden gemaakt op 15/4/2006 om 09:45:51 uur
2. de fotos die jij zelf van Simpel Sarah maakte
ref = http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=116657
zijn uitgevoerd op 15/4/2006 om 09:39:13
3. omgevingen zijn gelijkaardig
conclusie: ik denk dat Simpel Sarah je fotografeerde en zij dus in de HAL moet komen.
extra: ben je geboren in Blaricum op 5/1/1991?
Henri
edit: je foto nr1 is genomen op 7/5/2006 om 20:16:35 uur terwijl nrs 2 en 3 op 14/4/2006 opgenomen werden.
zie ook verschil in haarkleur.Roodsploeling?
Als dit zo allemaal is, heb ik maar één woord: "JAMMER"
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Jammer dat jullie me niet op mijn woord kunnen geloven.
En ik was toen inderdaad in het park met Sarah.
Foto nummer 1 heb ik op een andere datum genomen, toen was ik dus niet met Sarah en foto nummer 1 staat in de HOF. Dus als jullie mij niet geloven, dan is het nog steeds niet dat Sarah in de HOF zou moeten komen. Dat zou dus zijn als foto 2 of 3 daarin stond.
En ik heb mijn haren niet geverfd, en ik begrijp eerlijk gezegd ook niet wat dat er nu mee te maken heeft .
[MOD] Kijk, als iemand aangeeft dat het een zelfportret is, moeten we vertrouwen op het woord van die persoon. Gewoon omdat we dat niet kunnen/willen controleren. Als een forumlid hier een foto plaatst en zegt dat deze foto gemaakt is door een bevriende fotograaf, tja, dat is duidelijk niet de bedoeling en zal de foto verwijderd worden. Waarna de "echte" fotograaf deze opnieuw kan posten. Had Jordan nu gemeld dat deze foto met de zelftimer gemaakt was met de camera op een boomtak/verkeersbord/autodak of whatever, was het dán wel in orde geweest?
*Als* Jordan hier onjuistheden vertelde, is dat jammer voor haar eigen geweten én voor de persoon die dan in werkelijkheid de foto zelf zou genomen hebben. Dit doet overigens geen afbreuk aan de kwaliteiten van de eerste foto, alleen moet er dan wel een andere naam onder vermeld worden.
Ik wil dan ook alle forumleden vriendelijk maar dringend verzoeken om niet langer detectieve te spelen en nog enkel reacties te posten die betrekking hebben op de foto's en niet de discussie wel/geen zelfportret voeren. Als dit voor bepaalde leden te moeilijk verzoek blijkt, is het niet onmogelijk dat de off-topic teksten verwijderd worden.
Bedankt voor jullie begrip! Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Als je dan toch zo benieuwd bent naar deze instellingen, waarom ga je dan niet kijken in de Exif van deze foto's.
Pieter
Wou ik net doen, maar ze zijn verwijderd. MF kan ik ook niet vinden in de exif. Sorry was puur uit interesse omdat ik weet hoe moeilijk het is om bvb pasfoto's te maken van jezelf met timer.
Comment