Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Juist die spontane foto's kunnen heel goed zijn. Hier mis ik iets maar weet niet wat. Misschien iets te centraal ... of? (sowieso de 2 mensen boven eraf)
met CS2 heb je wel het mooiste stuk gereedschap in handen dat je als fotograaf kan wensen. Dus leer het maar lekker gebruiken
klik op het teken, dan op voorste afbeelding knop (om de verhouding te bewaren) en sleep een kader over je foto. Dat kun je zo groot en klein maken als je zelf wilt. Ben je klaar, klik je op Oke (v teken)
Kijk ook even ergens hier op het forum over een tip mbt verscherpen van foto's dmv USM (unsharp mask)
succes.
ps. de lijnen die je door mijn vb ziet, zijn mijn raster instellingen. Die zie je op de originele foto natuurlijk niet.
Zal eerst cursus "fotografie" voor beginners volgen,
dan gevorderden en daarna photoshop, want ge
kunt er blijkbaar veel (bijna alles) mee als ge
tenminste weet hoe
Comment