Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige composities die veel warmte uitstralen en heel artistiek zijn.
Als ik ze zou hebben zou ik er vergrotingen laten maken en ze tegen de muur hangen, het kan me helemaal bekoren.
Het heeft iets intiems.
De eerste vind ik de beste, het heeft iets abstract en toch zeer herkenbaar.
Hoe noemen ze dit weer? Body-landscapes of zo?
Dit zou ik kopen om ergens thuis een kamer mee op te fleuren
Ik vind ze zeer mooi. Doet me denken aan de reclame van een merk die je een tijd geleden had? Ik dacht dat het te maken had met Olie ofzoiets?
maar kan het mishebben
Gaaf gedaan
Gr djai
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
Ik vind ze zeer mooi. Doet me denken aan de reclame van een merk die je een tijd geleden had? Ik dacht dat het te maken had met Olie ofzoiets?
maar kan het mishebben
Shell reclame uit jaren '90 met Naomi Campell. Ik weet wel dat zij het niet zo'n prettige shoot vond met die zooi over haar body. Maar ja, wat vindt zij nou wel oké om over zich heen te krijgen? (Alah, ik hoef geen antwoord )
Mooie geslaagde foto's. Ik zou geen voorkeur hebben uit de drie. Ben wel benieuwd of je nu olie hebt gebruikt of honing? Of misschien iets anders?
De korrel (ruis?) vind ik zeker niet storend.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Shell reclame uit jaren '90 met Naomi Campell. Ik weet wel dat zij het niet zo'n prettige shoot vond met die zooi over haar body. Maar ja, wat vindt zij nou wel oké om over zich heen te krijgen? (Alah, ik hoef geen antwoord )
Mooie geslaagde foto's. Ik zou geen voorkeur hebben uit de drie. Ben wel benieuwd of je nu olie hebt gebruikt of honing? Of misschien iets anders?
De korrel (ruis?) vind ik zeker niet storend.
Jep dat was hem! van shell. Wist alleen niet meer dat het Naomi was
maar nu je het zegt idd
Thanx
gr djai
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
Comment