Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er mankeert volgens mij van alles aan maar ik weet niet wat. En toch vind ik ze mooi, maar ik weet ook al niet waarom.
Heel intrigerend reekske. Bedankt voor het posten.
Iedereen bedankt voor de reacties, er is voor elk wat wils, blijkbaar.
@jan.brouwers: ik denk dat Picasso het heeft over foto 2. En nee, de dame uit foto 1 was echt een Duitse. Duitse vrouwelijke schonen zijn m.i. helemaal niet moeilijk te vinden, dus geen haar op mijn hoofd die eraan denkt daar een Nederlandse voor de lens te nemen.
Comment