Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi model, met weelderige toebehoren,
spijtig dat ze hier en een te brave pose zit.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ik vind het alvast een goeie zwart-wit omzetting. Zwarte kledij op zwarte achtergrond, dat is meestal om moeilijkheden vragen. Maar het komt nog goed vind ik.
Die ogen, jadadde, if looks could kill...
Mooi beeld
Ze leunt iets te geforceerd naar achter. En haar bot? komt nog net in beeld. En je kan ze er niet afcroppen, of de vingers gaan er ook aan
Miljaar Christ, wa hadde gij in da drankje gedaan voor de shoot? Of waarde iets anders aan het doen dat haar in shocktoestand bracht lol. Hehe ons Evelien kijkt ons omver
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Miljaar Christ, wa hadde gij in da drankje gedaan voor de shoot? Of waarde iets anders aan het doen dat haar in shocktoestand bracht lol. Hehe ons Evelien kijkt ons omver
paar collega's stonden naast me...wacht maar tot ge die mannen ziet zondag... dan zal je ook wel zo'n ogen trekken
Comment