Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als kind heb ik ooit geposeerd voor mode-tijdschriften en heb toen ook prachtige foto's zien voorbijpasseren... Dit kan er zeker aan tippen wat mij betreft (hoewel ik niet bepaald ervaren ben )!!
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet
Eigenlijk is het wat jammer van die zwembadrand. Ik denk dat ze nog beter zouden geweest zijn zonder die rand.
Ik denk dat er dan weinig water in het zwembad was gebleven
1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
Zarina is misschien minder spiritueel, ik denk echter dat de meesten hier wel spiritueler van worden.
Wat de zwembadrand betreft, kan ik m'n voorgangers gelijk geven, had misschien nóg beter geweest zonder die rand.
Comment