Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ook een goede foto natuurlijk, met een speciale kinderlijke gelaatsuitdrukking zo van "wat is die papa nu toch allemaal aan het doen?". Je kleurenfoto met alle haren er voor in je vorige posting vind ik toch beter, specialer.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Zou je aub willen stoppen met het posten van jouw pareltjes.
Het is om simpel en gewoonweg jaloers van te worden en fototoestel ergens ver weg in een kast te gooien
Zou je aub willen stoppen met het posten van jouw pareltjes.
Het is om simpel en gewoonweg jaloers van te worden en fototoestel ergens ver weg in een kast te gooien
maw: prachtig, weeral!
Bwa, je moet die D200 niet in de kast leggen hoor... Geef die aan mij, ik geef je er m'n D100 voor in de plaats. Leg die dan liever in de kast.
Comment