Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: portret

vind ze beiden mooi hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Wel zonder enige twijfel, IMHO, is de bewerkte versie stukken beter. Ik vind ze adembenemend zelfs, terwijl het origineel voor mij 'maar' een kiekje is.

Nu ja de kritiek die hier gespuid wordt op het gebruik van filters en PS ligt in de aard van de kritiek die mijn bewerkingen krijgen. Blijkbaar wordt 'puur' in deze categorie goed gesmaakt, en bewerkingen minder.

DUS heren moderatoren, ik heb hier al lopen over nadenken, maar we missen een categorie in jullie showcase, namelijk eentje voor experimenteel werk en digitale beeldende kunst, zeg maar PS bewerkingen. Als we dit soort bewerkingen daar zouden kunnen posten, dan is de hele discussie over (overdadig) gebruik van filters overbodig. Wie daar gaat kijken weet dan wat hij te verwachten heeft. Zou dat geen fris idee zijn?

Anyway Freebee, ik vind je bewerkte foto de max!

Greetz!
      If you always do what you always did, you will always get what you always got.
      www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht
        Wel zonder enige twijfel, IMHO, is de bewerkte versie stukken beter. Ik vind ze adembenemend zelfs, terwijl het origineel voor mij 'maar' een kiekje is.

Nu ja de kritiek die hier gespuid wordt op het gebruik van filters en PS ligt in de aard van de kritiek die mijn bewerkingen krijgen. Blijkbaar wordt 'puur' in deze categorie goed gesmaakt, en bewerkingen minder.

DUS heren moderatoren, ik heb hier al lopen over nadenken, maar we missen een categorie in jullie showcase, namelijk eentje voor experimenteel werk en digitale beeldende kunst, zeg maar PS bewerkingen. Als we dit soort bewerkingen daar zouden kunnen posten, dan is de hele discussie over (overdadig) gebruik van filters overbodig. Wie daar gaat kijken weet dan wat hij te verwachten heeft. Zou dat geen fris idee zijn?

Anyway Freebee, ik vind je bewerkte foto de max!

Greetz!
        Klopt niet helemaal hé, de categorie "fotobewerking" is er
        Maar men post liever bij mensen en modellen omdat dit de populairste cat is, DENK IK, schiet me niet af

Comment

Klopt niet helemaal hé, de categorie "fotobewerking" is er
          Maar men post liever bij mensen en modellen omdat dit de populairste cat is, DENK IK, schiet me niet af
          Maar dat is niet bij Showcase he, da's een rubriek voor problemen en vragen rond fotobewerking....
          If you always do what you always did, you will always get what you always got.
          www.sylviehuybrecht.be

Comment

Rubriek "Fotobewerking" kan mss een uitweg bieden
            Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht
              Maar dat is niet bij Showcase he, da's een rubriek voor problemen en vragen rond fotobewerking....
              Niet echt, daar gebeuren bv uitdagingen en wedstrijden ook....

Comment

Rubriek "Fotobewerking" kan mss een uitweg bieden
                Ben het daar 100% mee eens ... zou ook voor mij soms eens een uitweg bieden aan de vraag:waar post ik dit nu ???

@topic: eerste gedacht was "bewerking is over de top", na het zien vh origineel vind ik dat nog steeds maar 'k moet toegeven dat bewerkte versie stuuuukken beter is dan origineel
                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Voor mij ook 100% de bewerkte, gewoon heel tof.

Comment

Ewel hé, mijn gevoel was dus juist, vind dus de originele versie 100x beter mits een kleine crop beneden! Al ben ik blijkbaar een linkskijker en had ik ze dus zoals op de bewerkte versie liever links zien staan....

Toch raar dat mensen voorkeur hebben ivm de positie links of rechts het model te plaatsen....

Comment

vind de kleur versie mooist

maar de ps versie is ook mooi

mooie ogen

greetz,
                      didier
                      Steenbeke Didier

Comment

En Jan Hoet debiel ?

euhmmm effe off topic.... maar is dat niet bewezen
                        http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

Comment

Het originele is inderdaad reeds een mooie foto, maar de bewerking biedt hier abslouut een meermaarde.
                          Prachtige bewerking.
                          Jan Akkermans
                          (BD1097BE)
                          Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Dankuwel voor alle reakties, er leeft wel degelijk veel op deze site,

greetz,Rudi

Comment

Working...
                            X